Sommerferie

Vi har akkurat bestilt oss kjærestetur til Roma i påska. Men da er jeg bare 19 uker. Sommeren blir nok hjemme eller på hytta, men mest pga varmen. Tror ikke jeg ville tålt varmen i syden mens jeg er høygravid. Planlegger en tur til England i juli da. Da er jeg 33 uker, men satser på at det går bra. Legen sa at det ikke var noe problem å reise så lenge jeg orket :)

Vi skal til England og Sverige, så tenker det er rimelig trygt i begge land og ikke langt hjemmefra :)

Vi skal til Fyn i Danmark til sommeren og besøke familien min :) De bor i en liten fiskeby, på havna, med verdens fineste sandstrand 300 m unna. jeg gleder meg masse :D
Vi blir nok å bli med onkel på sjøen et par dager, hvis det er greit vær. Også skal vi ha med oss kusinen min på 13 år, så tenkte å ta en tur til Tyskland i samme slengen :)

Hvor i Danmark har dere leid sommerhus? Hvor er det fint for barn? Tips mottas:)
I år har vi leid 1 time sør for København.. Vi reiser med en familie med 4 barn, og de koser deg alltid! Før at vi leid helt på vestkysten, men da blir det mye kjøring til diverse parker og moro.. Men det er mye moro å gjøre på Jylland! Bosett dere øst der ;)

Back
Topp