Sommerferie

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Trenger litt hjelp til å finne ut av sommerferien jeg. trenger linker til steder vi kan dra. vurderer danmark, leie hytte på sørlandet eller syden. Blir bare meg og ungene som drar. Har spart ca 30000 som vi skal bruke på tur. Hjelp??

Jeg hadde valgt syden, men det er fordi jeg elsker syden :-)

1 uke? 2 uker?
Kriterier?

Deilig å dra til danmark. Enplass der det er bademuligheter med en leilighet eller hytte. :-)

Jeg hadde valgt syden, men det er fordi jeg elsker syden :)

1 uke? 2 uker?
Kriterier?
jeg har aldri reist til syden med barn før, så jeg vet ikke helt hva jeg bør se etter.
Men jeg vil ha mulighet til å bade i bååde basseng og sjøen. gåavstand. er det lurest å velge all inkluciv? så slipper man å tenke på mat.

Definitivt syden!!!!! :)

Jeg har mulighet for gratis overnatting, så har alltid bare bestilt fly og leid bil.
Så charter turer har jeg null peiling på.

Fordelen med all inclusive er at du får alt på et sted. Du er ikke alene, men gjerne en haug andre turister. Fint for barna å treffe andre :) men da er du 'bundet' opp til å spise på hotellet. Du må jo ikke. Men det er jo klart en fordel når du allerede har betalt det.

Hvor vil du da?
Spania, Tyrkia, Hellas?

Starten av ferien, slutten?

Jeg ville leid en hytte i Danmark. Skagen er fint og Bornholm er fint:)
Syden er form varmt midt på sommeren, er bedre på våren eller høsten.
Strendene i Danmark er like fine og hvite som i syden.
Sjekk www.novasol.no
Jeg var masse på ferie i Danmark som barn, og har bare gode minner:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men hold deg unna Løkken i Danmark, det er kjent for å være et partysted. Det var det hvertfall da jeg var barn, jeg hadde aldri sett ordentlig fulle mennesker før, så lille meg ble kjempeskremt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tyrkia er veldig fint med barn:) Dit pleier vi å dra!
Men i sommer var på Kreta, platanias... Var ikke no partyparty der vi bodde:) På det hoteller vi var på(santa Helena) var det basseng rett ved stranda så vi kunne velge uansett hvor vi valgte å legge oss!! Fantastisk!!:D

Back
Topp