Sommerferie

Linda85

Forelsket i forumet
Hva skal dere i ferien? Jeg er  veldig usikker å trenger noen råd?!? Har ikke lyst å ta henne med på fly, så må det være barnevennelig.

Jeg skal en liten tur til Italia, uten J.
Vi har allerede vært to ganger i syden, så blir ikke noe storferie før om enda en stund [:)]

Dette er ikkje noko tips til deg då men..
I ferien skal me nok vere heime med alle ungane...
For babyen kjem i juni/juli, og det fristar ikkje å dra på ferie med så liten baby....

Men var på ferie i Legoland då dei to store var 2 og 4. Kjempedeilig for så små barn der, og avslappande for mammo òg! Så det er jo eit tips!

Danmark er jo veldig barnevennlig [:D]

Dyreparken skal vi i, der tar vi en langhelg [:)] Og sommarland i Bø, siden det bare er en halv time unna. Danmark skal vi til neste år, med hele familien min. Spørs om det ikke blir noen småturer, litt hit og dit! Før var det bare å hoppe på ting, men det går ikke lengre.

Vi skal kjøpe oss campingvogn til våren og drar en ukes tur mot østlandet. Hovedattraksjonen blir Hunderfossen. Hun er litt lita enda, men både jeg og sambo har så lyst, også skal vi reise sammen med søskenbarnet hans og samboern og gutten deres som er 2 mnd eldre enn Mathea [:)]

Vi skal på lavbudsjettferie i år :-) 2 uker i foreldrene mine sin campingvogn i Bakkaåno (Sokndal) og en tur til Kristiansand og dyreparken. Neste År blir det nok kaptein sabeltann show også :-) Tror jeg gleder meg mer en Oliver :-p Hehe.

Back
Topp