• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

SOMMERFERIE!

to små englebarn

Forumet er livet
Da er vi i Mars. Snart vår og så kommer jo sommer`n.
Lurer på om dere har noen planer i sommer. Noen som skal på noen spennende reiser?
Fisker egentlig litt etter tips. Jeg, min sambo og datter på 10 mnd vil på reis til sommeren.. men hvor liksom?

vi skal til kristiansand på dyre parken [:D] tror thea vil elske det [:D]

Jeg skal til syden i mai og juni.
resten av sommeren blir jeg vel å reise til et sted i norge.
har lyst å reise til dyreparken i kristiandsand..[:)]

har lyst til å leie en hytte på sørlandet tror jeg

askøy er en fin plass....

jeg skal selv prøve å dra til Grimstad igjen...på sommerfesten til menigheten jeg går i....
fikk møte mrs black beauty...håper jeg kan treffe henne igjen da...

Vi skal til tyrkia nærmere bestemt alanya. Og vi reiser sammen med fetteren min+kone og barn på 10 år.
Og sambo, jeg, datteren til sambo på 14 og Andreas som da er 7 mnd når vi reiser.[:)]

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

tror ikke vi får dratt noen steder, men vurderer å reise opp til min onkel å besøke dem i Trondheim, går så lang tid mellom hver gang vi treffes

du har en onkel der...så kult...jeg vil besøke min onkel i Levanger, håper vi kan kjøre ditt, skal hente et skap (toppen på et skatoll, er arvegods) så vi må ha med den store bilen (7 seteren)....
hvordan planlegger dere å reise?

Tror ikke jeg skal noe i sommer. Alle har bestillt reiser og typen skal mest sansynlig til usa og det har ikke jeg råd til. Men skal til syden i midten av mai med lica86 og elias[:D]

Vist du vil ha tips,så er jo syden et fint sted og reise til. Bare ta en billig hopp på tur til mallorca eller noe[:)]
Man får jo ikke slappet av like mye med en baby på 10 mnd,men man kan gå rundt og se på ting og shoppe og sitte ute på resturanger eller strand. Vi var i tyrkia når adrian var rundt 9 mnd og han satt rolig i vognen.

ORIGINAL: lille*jenta87

Det har jeg også sååå lyst til,men får ikke noen med meg. Typen gidder ikke tror jeg for han mente det ikke var vitsi og reise før adrian kunne huske at han hadde vært der,men jeg synes uansett det er en fin og lærerik opplevelse. Mange fine inntrykk og små barn elsker jo dyr[:D]

ORIGINAL: Mammatiladrian

Det har jeg også sååå lyst til,men får ikke noen med meg. Typen gidder ikke tror jeg for han mente det ikke var vitsi og reise før adrian kunne huske at han hadde vært der,men jeg synes uansett det er en fin og lærerik opplevelse. Mange fine inntrykk og små barn elsker jo dyr[:D]

si til ham at når Adrian er stor nok til å huske har han kanskje små søsken som ikke vil huske, så må en vente til de blir store nok...til slutt har alle blitt store nok men da har de eldste blitt for store....en kan jo reise igjen en annen gang også...nei reis nå ikke vente for da kan en vente forlenge!!!

Vi reiser 3 uker til Albufeira i Portugal. Ahh... gleder meg!

vi skal til danmark i 2 uker, dæilig... gleder meg såååååååå mye[:D][:D][:D][:D]

Vi skal på ferie til brodern i mandal, så da blir det en tur til dyreparken også..
Så har svigers hytte i fredrikstad, så vi bor der nesten hele sommeren...[:)]

Vet ikke hva det heter der, men vi skal på en hytte i Kr.sand der det er masse kjendishytter og sånn.. er visst driiitfint der. [:D] Ellers bare pusse opp...

ORIGINAL: *lille bv engel*

ORIGINAL: Mammatiladrian

si til ham at når Adrian er stor nok til å huske har han kanskje små søsken som ikke vil huske, så må en vente til de blir store nok...til slutt har alle blitt store nok men da har de eldste blitt for store....en kan jo reise igjen en annen gang også...nei reis nå ikke vente for da kan en vente forlenge!!!
Nettopp[:D] Det skal jeg si!

eg,samboeren min og foreldrene hans skal ei veke til rhodos 13mai skal også ei veke nordover i sommar.

Skal til syden i mai så da blir det nok bare noen småturer i ferien[;)]

Back
Topp