Sommerferie til Tyrkia???

Fiona

Flørter med forumet
Med tanke på demonstrasjonene og det som skjer der nede, lurer jeg på om du hadde dratt på ferie dit eller ikke. Det blir da evt meg, mannen og datteren min. Vi har ikke bestilt noe, men er på utkikk.

UDI har ikke frarådet folk å dra, men sier at man bør holde seg unna de aktuelle områdene, gå med pass hele tiden da det stadig er politi som sjekker pass osv.

Hva hadde du gjort?

Jeg hadde ikke reist til Tyrkia nå, finnes mange andre roligere plasser nå.
men nå er jo jeg livredd for alt nå når jeg er gravid :/

Reis heller til spania, er så mye bedre å sikkrere en tyrkia... har vært i tyrkia to ganger og aldri mer. Har og vært to ganger i spania og dit skal vi tilbake!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Null stress! Du trenger jo ikke reise t istambull( der de holder på å styre)
Reis t side!!!! Det er helt fantastisk der! Vi er der 1-2 ganger i året! Satt å snakket om i dag faktisk om vi skylle hoppe på en tur nå i sommer!;/) hadde ikke vært redd for d i det hele tatt!
Svigerinna mi var det forrige uke,å noen venner av meg er der nå!
Jeg er egentlig skeptisk av natur til at som er litt skummelt osv,men hadde ikke hatt probleme med å reise t Tyrkia nå! Men hadde nok ikke reist t istambull nå... Mn resten hadde jeg reist t lett!!!
Elsker Tyrkia!!!:-)

Selvom det er et stykke unna "feriestedene", hadde jeg kanskje tenkt meg om to ganger pga graviditeten.. jeg er ikke av den som bekymrer meg lett for ting, men nå gjelder det ikke bare meg! kjenner flere som har vært, er og skal til Tyrkia i sommer! Hadde hvertfall ikke reist til Istanbul! Er jo sååå mange fine steder å reise til også! Har vært i Tyrkia altfor mange ganger, og det er nok mest vanen som gjør at man drar tilbake til det trygge!
God tur uansett! :-)

Jag vurderer det samme selv... Sitter å ser på hoppe på turer og det er jo billigst til Tyrkia men vet ærlig talt ikke om jeg tør...
Blir å reise til fredag, lørdag eller søndag Evt.

jeg ser og på ferier nå, og synes bulgaria er et fantastisk alternativ til tyrkia, spess med tanke på prisene! venner i tyrkia sier det ikke er noen fare for turistene og at det ikke er noen demonstrasjoner i de typiske turist stedene (de er selv ute og demonstrerer)

Back
Topp