Sommerferie planer

Qvini

Glad i forumet
Jeg har egentlig lite planer for sommeren 2015 skal ei uke til syden med svigerfamilien siden min svigerfar blir 60! Da er jeg ca 25 uker på vei tror jeg jeg regnet meg til! Å så blir min mor 50 i september og hun vil reise med oss alle til krakow så jeg håper jeg også får blitt med på det!! Men jeg håper jo også på litt mer ferie planer, kan ikke bare ha ei uke i sommer! Men blir nok kanskje noen hytteeiere både til Gudbrandsdalen og Bømlo, det hadde vært deilig å fisket masse å slappet av!

Hva planer har dere? Og er det noen som har erfaringer med å være gravid i varmen og har tips?

Husk og drikk masse når du er i syden, iallefall som gravid :) Er varmt nok der nede, og når du har litt mage i tillegg blir det ekstra varmt :)

Her blir det Bø i sommerland, dyreparken eller tusenfryd :) Tenkte Hellas, men velger og heller ta det neste sommer, da vi heller må bruke penger på babyting dette året. Mannen skal begynne jobbe i sommer også, så vi tar det litt som det kommer.

Det blir 2-3 uker til DK for å feire min farmor som blir 75 og en tur til dyreparken :)

Vi har 4 uker men bare 1 uke er bestemt enda. Har leid oss hus i Mors/Danmark sammen med en familie til. Det blir Jesperhus iallfall og sikkert en og annen park til :)

Nulig turen går til Abrahavn også siden 3 åringen er besatt av sabeltann og gjengen :)

Siden kjæresten er svensk, regner jeg med å bruke meste av ferien i Sverige :-D han er ikke noe fan av sydenturer og kjenner det er helt greit i år :-)

Vi skal fikse utenfor huset å male det :) så blir det nok noen turer til hytta i Suldal.. Jeg kommer nok ikke til å klare stort mer heller med tanke på bekkenet mitt.
Men nok å gjøre siden huset var ferdig bygd i november, å det ikke er blitt gjort noe ute :)

Vi har ingen planer! Vi planla rundreise i Thailand 3-4 uker i november, men det er lagt på is kan man si ;) Tror vi holder oss i Skandinavia. Vi får se :)

Iallefall en god tur hjem til Sørlandet :) Vi planlegger også en seiltur til Sverige med svogeren min og hans 3 barn, men jeg må nok se an formen min til den tid og ta det litt på sparket :P Blir ikke noen sydentur, liker bedre å dra dit på høsten eller våren. Blir kanskje en tur neste vår ;)

Vi drar to uker til Kreta :) min far og svigerfar blir seksti i sommer så vi reiser hele gjengen :) Regner med set blir kjempe koselig :)

To uker til USA. Er jeg fortsatt gravid da, skal jeg gå banans på shopping fronten :D
Er jeg ikke gravid når sommeren kommer, er sommeren satt av til nytt IVF forsøk. (Blir uansett USA tur altså).
Kunne godt tenkt meg en uke eller to til sydligere strøk også.

To uker til USA. Er jeg fortsatt gravid da, skal jeg gå banans på shopping fronten :D
Er jeg ikke gravid når sommeren kommer, er sommeren satt av til nytt IVF forsøk. (Blir uansett USA tur altså).
Kunne godt tenkt meg en uke eller to til sydligere strøk også.
Det blir shopping i USA!

Litt forskjellige planer, så får se hva vilander på!☺

Mannen har bursdag i mai, så da blir det vel en liten uke hjem til østlandet for å feire han, kanskje handle litt klær o.l til den lille og besøke bestekompisen hans. I august har jeg bursdag så da tenker vi oss en tur til Gøteborg til min familie :)
Ellers tror jeg bare vi skal ha en hjemmesommer, forhåpentligvis flytting om vi finner et hus vi vil kjøpe. :p

Tenkte oss til syden, men vi skal bygge hus med oppstart til våren tror vi, så vi bør vel holde oss hjemme til ting er på plass... :) Får ta en tur i vinterferien til neste år f.eks ;)

Back
Topp