Sommerferie og gravid - Tips?

Jeg skal til Mallorca når jeg er 9 uker på vei. Så dere som reiser snart, bare å fortelle om hvordan det gikk og ikke minst om dere har noen tips :)

Sist jeg var gravid var jeg i Barcelona i 1 uke når jeg var i uke 21.
Mine tips er å smøre med høy solfaktor , drikke mye og spise salt eller nøtter. Husk å kjøle deg ned. Ikke gå for langt ut i vannet, opplevde selv at det var ekstremt tungt å svømme i havet med høy bølger så langt ut i svangerskapet. Lytt til kroppen og vær forsiktig med frisk grønn salat.

Når det gjelder shopping har Di utrolig mye fint i Spania. Jeg kjøpte selv mest til frøkna på små boder og markeder. Men sjekk størrelsen på klærne. Jeg kjøpte litt større str enn jeg trengte for noe av klærne er mindre i størrelsen.

Vi har ikke bestemt/bestilt noe enda siden jeg er fryktelig kvalm så jeg må nesten se hvordan formen er når det nærmer seg. Blir altså en spontantur på oss - enten restplass til syden eller så blir det roadtrip i Europa :) Kommer til å reise når jeg er rundt 14-15 uker.

Vi skal en langhelg til krakow når jeg er 12 uker, mulig det blir shopping av babytøy om jeg finner noe fint. Ferien skal brukes på flytting, så tar vi bare noen turer innad i landet :-) Men vi lurer på å ta en tur til syden til høsten, men ser ann formen utover først :-)

Back
Topp