Sommerferie og barn fra før

Jeg har jo to fra før så føler vi må på ferie,helst før babyen kommer.blir litt låst etterpå..
Men vi kommer ikke til å reise langt,og vi har snakket litt om tidlig i juni.Men får se ann formen i løpet av våren:)
 
Her blir det ingen ferie før lille er født. Mens vi venter håper vi på fint vær og strandturer. Blir nok en tur på hytta før skolestart også tar vi en Spania tur i september :)
 
Vi drar 14 dager i feriehuset vårt :) drar slutten på juni og blir til ca 12-13 juli :) tar ca 3t og kjøre dit :) så da blir det bading og ut i båt og fiske :)
 
Her har vi ikke lagt noen planer. Storebror vil være 23 måneder når neste kommer, og tenker at han vet jo nesten ikke hva ferie er, og bryr seg nok ikke om vi bare finner på ting i området eller reiser bort noe sted. Får bare se an hvordan både formen min og baby sin er og ta det litt derifra. Hyggelige ting skal vi nok klare å finne på uansett :)
 
Her har vi ikke lagt noen planer. Storebror vil være 23 måneder når neste kommer, og tenker at han vet jo nesten ikke hva ferie er, og bryr seg nok ikke om vi bare finner på ting i området eller reiser bort noe sted. Får bare se an hvordan både formen min og baby sin er og ta det litt derifra. Hyggelige ting skal vi nok klare å finne på uansett :)

Det er mer det å underholde de i den alderen hjemme..
 
Back
Topp