Sommeren 2015.

Jeg tror ungene har kost seg masse, har fått slappet av, lekt sammen mye og ikke hatt masse stress. Vi har jo hatt en del utflukter også, så har gitt de opplevelser, men ikke reist så mye :)
Ja, vi har masse bær i Hagen og i år har det vært perfekt vær for bærene. De har vært veldig gode :)
Så til og med eldstemann har lært seg å like blåbær, bringebær og jordbær :D

Forstår, høres fint ut det:)
Så deilig med så masse bær i hagen.
Vi har rips, plommer, pærer og epler:)

Apotektekniker driver jeg med ;-) og nå skal jeg lære alle reseptfrie legemidlene ;-) takk, er mye å gjøre frem til november nå.

Mannen studerer svensk og farmakologi for hvert ledige øyeblikk for å få godkjent utdannelsen som farmasøyt i Sverige, men neste sommer håper vi å ta en ferie tur til Egypt i sommerferien, så satser på en roligere tid og faktisk ferie da :)

Ok, stemmer. Da var jeg ikke helt på bærtur;) Husker deg vettu:D

Ja og fordi jeg savner det å stå opp spise frokost, gå til stranda/bassenget og bare slappe av :D Hehe

Den ligger i Grebbestad :)
ja skjønner:) Er jo herlig det:)

Åhhh, der har jeg vært mye:D:D

ja skjønner:) Er jo herlig det:)

Åhhh, der har jeg vært mye:D:D
Det er så fint der! Dessverre regnet det MYE de dagene vi var der... :( skikkelig kjedelig.. Men fikk dratt innom shoppingsenteret i Tanumshede, sportshopen, tur med Tuffe Wiktor, noen timer på Daftöland og de andre fikk en tur ut med båten :) så fikk gjort litt i tillegg til masse spilling :D

Det er så fint der! Dessverre regnet det MYE de dagene vi var der... :( skikkelig kjedelig.. Men fikk dratt innom shoppingsenteret i Tanumshede, sportshopen, tur med Tuffe Wiktor, noen timer på Daftöland og de andre fikk en tur ut med båten :) så fikk gjort litt i tillegg til masse spilling :D
Ja, været vil jo legge en demper på en slik ferie...men godt dere koste dere:)
Er nemlig ikke oppvokst langt fra svenskegrensen, så derfor vært der så mye:D

Back
Topp