Sommeren 2011

Vi skal reise til Mallorca, Alcudia, i juni, sammen med et vennepar. Det blir nok knall. Gleder oss masse. [:D]
Ellers har familien til samboern slektstreff i sør-sverige ( han kommer derfra ), så mulig vi drar dit. Det er ikke så langt unna Ullared, så mulig vi får handlet litt der og! [8D][:D]
I slutten av august skal vi samles en gjeng, hos et vennepar på Lillehammer. De flyttet dit for et par år siden. Så reiser vi, vennegjengen herfra, store og små, på besøk en gang i året. Og har trivelig hyttetur. [:D]

Så må jeg vel begynne jobbe igjen i sommer og...

ORIGINAL: Nettiletti

ORIGINAL: sesson

Vi ska i bryllup i barcelona å ett i Ålborg. Annars blir det planlägging till vårt eget bryllup i sept. [:)]

Så spennende å planlegge sitt eget bryllup! Er dere godt i gang? Har du bestemt deg for kjole? Ååh, elsker bryllup, hehe[:D]

Kjole e köpt å vi har bokat kyrka. Letar efter ett lokale som tar många då vi blir runt 100-120 stk. Å det är inte lätt. Imorgon kommer min förlover som bor i oslo så vi ska starta å planlägga lite [:D]

ORIGINAL: Nettiletti

ORIGINAL: kassie

yey... jeg skal... JOBBE! [:'(]

Æsj, hele sommeren? [&:][:'(]

mhm..! [&o]
mista jobben min i fjor sommer, så har ikke jobba meg opp rett til ferie (eller, jeg får ta fri men da får jeg ingen penger).
Men har en liten plan om høstferie til New York, satser på det går i boks!

Her blir det vel sikkert en tur til svigers i Lofoten og så håper jeg det blir en liten tur på hytta også. Ellers blir det vel bare å slappe av hjemme [:)] 

Back
Topp