Sommeren 2011

ORIGINAL: Nettiletti

ORIGINAL: Malin A

ah nei her skal vi nok ikke reise noen ting.
Vi skal nyte den blide gode sommeren her nede med masse båtturer,grilling og lek på verandaen og en konsert på en øy.
Åhh jeg gleder meg

Ja, men du bor jo nesten i syden du [:D] Er det i Kristiansand du bor? Elsker den byen, er så utrolig fint! Arendal har jeg også vært noen ganger. Sørlandet er nydelig generelt[:)]

haha ja det er kristiansad jeg bor i ja ;)
Kan ikke akkurat måle dt med syden men er ganske fornøyd [8D]
Helt enig veldig ga i sørlandet [;)]

tja usikkert enda,kanskje det blir en en ukers tur til syden sammen med mamma og pappa og mine to små i august,
kaaanskje,men alt er så usikkert ifht jobb og div enda,så vet liksom ikke[:@]
jeg begynner i min gamle jobb 2.mai og jobber vel til fellesferien starter,men kan ikke pendle 1 1/2 time pr vei når de små starter i bhagen i august,for pappan pendler langt allerede....

men håper på fin vær i år,i fjor var en drittsommer men greit siden man gikk gravid
for da blir det bading og grilling!!![:)]

her blir det harrytur til Sverige med campingvogn og 3 unger [8D]
blir vell mest sannsynlig til Piteå vi drar! også blir d vell en tur til svigers som bor i Sandvika ikke så langt unna Ikea [:D][:D]

Jeg skal sikkert begynne å jobbe litt uti sommeren, men vi skal sikkert jobbe litt på huset tenker jeg, har litt planer[;)] Så skal vi til Kreta på august sammen med foreldrene og broren til sambo[:D]

ORIGINAL: Camomama

Ja, det skal bli fantastisk deilig når vi er ferdige[:)] ALT skal pusses opp ja. Samboer er snekker, så han kan gjøre det meste selv! Så han begynte i høst med å bygge ut og div..
Det er et gammelt sørlandshus fra 1800-tallet, så det er jo en del som må gjøres da[:D] Jeg gleder meg bare til jeg kan begynne innvendig med alle ideène mine[:)][:)][:)]

Greit med en handyman, hehe [8D] Hvordan vil du ha det inn da? Hvilken stil liker du? [:)]

ORIGINAL: Martis84

Vi hører til fjellet vi da. Ikke så vant til sjøen..
Så får mest ørret og røe mm..
Men trives veldig godt me det... Og når hausten kjem kan vi ut på blåbær, molte, soppe og tyttebærtur.. :) :)

Har et ønske om en sommer å dra til nord norge og bo i rorbu og låne båt..
Så vi får fisket litt fra havet..
Finnes mye god fisk og skalldyr der å :)
vi er veldig glad i sånn mat her :)

Er masse kjekt du kan gjøre med hytte på fjellet [:)] Bare det å ha en hytte å reise til i det hele tatt [:)] Siden dere fisker ørret, så er det vel ikke så langt til vannet?

Jeg må bare si at jenta på profilbildet ditt er så utrolig herlig. DET herlige smilet og DE herlige bollekinnene

ORIGINAL: sesson

Vi ska i bryllup i barcelona å ett i Ålborg. Annars blir det planlägging till vårt eget bryllup i sept. [:)]

Så spennende å planlegge sitt eget bryllup! Er dere godt i gang? Har du bestemt deg for kjole? Ååh, elsker bryllup, hehe[:D]

ORIGINAL: Curlyyysue

Neeei, jeg vet. det er ikke så lenge!:D Skal til torreviehja?! haha, jeg vet ikke hvordan det skrives eler uttales:p blir bare flirt av når jeg prøver å si det ;) så dærfor jeg ikke skrev hvor:p hehe. Skal feire 17mai dær å, så da slipper jeg å tenke på bunaden iår, diiigg!:D

Jada har fått lært hvordan det uttales ett par ganger, men glemmer det like fort[8|][8D]

Jeg vet hahahahaha, det er jammen ikke lett å uttale det. [:D][:D][:D] Det får tungen til å sette krøll på seg når du kommer til Torrevieja[:D]
Hvor lenge skal dere være der? Minst 17 dager iallefall [;)]

ORIGINAL: sicret

vi skal til italia skal være der fra midten av juni til helt i begynnelsen av august...min familie har leilighet der..:) tenkte en tur innom sardinia oog kanskje kroatsia mens vi er der...og innom tyskland seff og østlandet på veg hjem..

Åh, SÅÅ lenge! Heldiggen! En smule misnnelige ja. Har aldri vært i Italia jeg. Kunne veldig godt tenkt å opplevd Sardinia ja. Åh, er så mye jeg ville vært innom Italia å sett. [:)]

ja, er der i fra..sånn egentlig [:)]
Sjarm å kjøre gjennom, fantastisk å stoppe å spise moreller, plommer jordbær...
når vi var små spiste vi eine dagen, neste dag var vi dårlig i magen, tredje dagen var restutisjonsdagen, så var det på`an igjen..
tenker å oppra vesla i god gammel tradisjon [8|]

ORIGINAL: sicret

vi skal til italia skal være der fra midten av juni til helt i begynnelsen av august...min familie har leilighet der..:) tenkte en tur innom sardinia oog kanskje kroatsia mens vi er der...og innom tyskland seff og østlandet på veg hjem..

Åh, SÅÅ lenge! Heldiggen! En smule misnnelige ja. Har aldri vært i Italia jeg. Kunne veldig godt tenkt å opplevd Sardinia ja. Åh, er så mye jeg ville vært innom Italia å sett. [:)]

ja dår e mye fint.-.bare hold deg vekke fra napoli!

Ja vi SKAL reise.. Jeg vil til egypt.. Samboeren min vil til jamaica eller thailand, men det er så sinnsykt dyrt og jeg har ikke råd til det.. Egypt here i come![8D]

ORIGINAL: Camomama

Ja, det skal bli fantastisk deilig når vi er ferdige[:)] ALT skal pusses opp ja. Samboer er snekker, så han kan gjøre det meste selv! Så han begynte i høst med å bygge ut og div..
Det er et gammelt sørlandshus fra 1800-tallet, så det er jo en del som må gjøres da[:D] Jeg gleder meg bare til jeg kan begynne innvendig med alle ideène mine[:)][:)][:)]

Greit med en handyman, hehe [8D] Hvordan vil du ha det inn da? Hvilken stil liker du? [:)]

VELDIG greit med en handyman ja!! Hadde blitt dyyyrt hvis ikke[:)] Pluss at svigerfar er pensjonert og jobber der hver dag, så det hjelper godt[:D]
Det blir gammeldags stil, liker shabby stilen jeg! Så håper det blir greit[:)] Vi fikk masse gamle møbler (skjenker ol) som vi skal pusse opp[:D]

Her har vi planer om å kjøpe hus og bruke sommeren på å pusse opp og flytte inn., men tenker på å ta en ferietur til varmere strøk til høsten/ vinteren[:D]

Blir nok til at vi bruker mest tid og penger på huset vi har kjøpt. Men jeg har veldig lyst til dyreparken i Kr.sand....og da blir det som regel slik [8D]

Vi skal til USA!! Har aldri vært utenfor europa før, men siden det er slektstevne der borte til sommeren er det en gyllen anledning. Har spart opp pengene og alt er klart, men er litt usikker på om vi blir å kjøpe billettene nå... håper helst å være gravid igjen til sommern, og da vet jeg ikke om jeg tør å reise så langt...

Vi skal til Tyrkia i 2 uker med mine foreldre og broren min og kona [:D]
Mamma spanderer turen i forbindelse med 60 års dagen.
Gleder meg [:D]
(Må bare ta av en god del kg først)

vi skal være HJEMME [:D]
Jeg er ikke så glad i å reise så mye når barna er små.
Blir så sinnsykt stressa av alt som skal pakkes og alt som skal gjøres.
Vil heller vente til de blir litt større og kan huske mer av feriene.
Så er blir vi hjemme, å skal bruke penger på å pusse opp mere i huset å så skal vi spare penger til andre ting[:D]

Har ikke råd t sydenreise i år, så her blir en biltur opp til trøndelag.
Planen er at vi skal stikke innom Kristiansand dyrepark, besøke noen i oslo (eller litt utenfor oslo da), innom hunderfossen,å så stoppe i tr.heim og skal være der i 3 uker.. På turen hjem så er planen å stikke innom Akvariet i bergen før vi er hjemme igjen :)
Men d er litt opp til penga om vi rekker alt dette da, spørs hvor mye penger vi får spart til juli [:)]

Ja, det å kunne reise på hytta er viktig ja :) Koble av og samle energi :)
Er ikke så langt fra hytta nei.. Men ofte å fisker enn annen plass.. Er en biltur på 40 og en 40 min gang fra hytta..
Men tror jeg vil utforske mer naturen rundt hytta til svigers nå..
Ønsket meg turkamerat ( en hund altså) fram til litj pia bli stor nok til å bli med å gå..
Blir bæremeis dette året tenker jeg..

Takk for kommentaren rundt underet og nurket mitt..Er så stolt asså :)

ORIGINAL: Martis84

Vi hører til fjellet vi da. Ikke så vant til sjøen..
Så får mest ørret og røe mm..
Men trives veldig godt me det... Og når hausten kjem kan vi ut på blåbær, molte, soppe og tyttebærtur.. :) :)

Har et ønske om en sommer å dra til nord norge og bo i rorbu og låne båt..
Så vi får fisket litt fra havet..
Finnes mye god fisk og skalldyr der å :)
vi er veldig glad i sånn mat her :)

Er masse kjekt du kan gjøre med hytte på fjellet [:)] Bare det å ha en hytte å reise til i det hele tatt [:)] Siden dere fisker ørret, så er det vel ikke så langt til vannet?

Jeg må bare si at jenta på profilbildet ditt er så utrolig herlig. DET herlige smilet og DE herlige bollekinnene

Back
Topp