Sommerdyne.

Ell1

Blir kjent med forumet
Hei. Hva bruker dere? Sommer dundyne eller syntetisk? Andre tips? Merker at vinter dundynen er for varm nå. Hvor handler dere dyner? Takk for svar
 
Har en billig sval ikea dyne vifte på soverommet og vinduet åpent(samt avkjøling i stua som hjelper) skal faktisk bestille varmepumpe nr til tirsdag til soverommet vårt pga det er så sinnsykt varmt der på sommeren og da har vi bedre oppvarming på vinteren
 
Kjøpte tynn sommerdundyne fra kid. Det er noe helt annet enn syntetisk, er aldri klam om natten lenger på sommeren.
 
Har en billig sval ikea dyne vifte på soverommet og vinduet åpent(samt avkjøling i stua som hjelper) skal faktisk bestille varmepumpe nr til tirsdag til soverommet vårt pga det er så sinnsykt varmt der på sommeren og da har vi bedre oppvarming på vinteren
Har IKEA andre mål en dyner fra «vanlige» butikker? Har allerede en del sengesett.
 
Her bruker vi sommerdundyne, mannen sover med den året rundt.
 
Har IKEA andre mål en dyner fra «vanlige» butikker? Har allerede en del sengesett.
De har desverre det ja... Men bruker vanlige dynetrekk for det, for oss funker det bra. Noe for store trekk men ikke sånn at vi tenker mye over det:cat:
 
Vi har dobbeldyne fra IKEA 240x220, den finnes det trekk til i andre butikker også, passer hvertfall de trekkene vi kjøpte på KID for lenge siden. Er dun men allergivennlig synes jeg å huske da vi kjøpte den, den er tynn og gir likevel litt tyngde. Er relativt varm fordi jeg var en frysepinne før jeg ble gravid. Mannen er derimot veldig varm av seg så han bare regulere med å ta av og på dyna, vi har det kaldt på soverommet.
 
Last edited:
Back
Topp