Sommerdyne

aogsersant

Elsker forumet
Er det noen som har sommerdyne til barna? Halvor er kjempevarm, tror innemellom han våkner av det, så jeg vurderer en sommerdyne til han. Tips?!

Vi har, men bruker den ikke ennå. Bor i en kjellerleilighet så blir ikke den varmen når sola står på her. Har den som er 80x100cm.

ORIGINAL: Sorland

Vi har, men bruker den ikke ennå. Bor i en kjellerleilighet så blir ikke den varmen når sola står på her. Har den som er 80x100cm.

Hvor har dere kjøpt?!

ORIGINAL: AogSerSANT

Hvor har dere kjøpt?!

Kjøpte på lagerutsalget til Høie fabrikker [8D]. Kid og princess mener jeg selger dynene, er jo sengeutstyrsfabrikk [;)]

ORIGINAL: AogSerSANT

Hvor har dere kjøpt?!

Kjøpte på lagerutsalget til Høie fabrikker [8D]. Kid og princess mener jeg selger dynene, er jo sengeutstyrsfabrikk [;)]

Får ta en tur ut å kikke. Sikkert ikke vanskelig å få tak i! :)

På Princess selger de sommerdyne til 180 kr [:D]Anbefalt av Norges astma og allergiforbund.Den skal eg ha til lillemor når pappen kommer hjem!Hun koker dakkars!

Jeg har kjøpt sommerdundyne til Emma. Men har ikke begynt å bruke den ennå. Men blir nok ikke lenge til før jeg må det.

Vi kjøpte sommer dundyne på princess til 249,- Vi har brukt den en uke nå, han sover mye bedre. Han ligger i ca 18 grader med bomulls pysj [:D]

Vi kan ikkje bruke dyne vi.
Han sparker den bare av. Så bruker pose.

her er han så varm at han ikke vil ha dyne etter teppe på seg, så her ligger han bare i pysjen :)

ORIGINAL: eplemos

Vi kan ikkje bruke dyne vi.
Han sparker den bare av. Så bruker pose.

Samme her. Har vinduet oppe, og legger et tynt fleeceteppe over ham når vi legger oss. Han sover som en stein etter at vi sluttet med dyna.

Back
Topp