Sommerdyne til barn?

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
Noen som har tenkt på å kjøpe det, eller er det ikke noe vits i?
Hadde tenkt å kjøpe det, men kanskje det er bedre med helseteppe på sommeren eller noe sånt...
Hva mener dere?
En vet jo selfølgelig hva som er best for sitt eget barn, men ville bare spørre dere andre om hva dere hadde tenkt om dette?

Helseteppe går jo fint det hvis det er kjempe varmt ....

ORIGINAL: cattababe

Helseteppe går jo fint det hvis det er kjempe varmt ....

Ja, det jeg tenkte jeg også:) Har sett på noen sommerdyner, men vi har jo helseteppe også da:)

Her blir det samme dyne som han har brukt i vinter på soverommet. Rommet er i kjellern, så blir ikke så varmt som resten av rommene oppe.. holder seg passe der :)

Vi kjøpte ei på tilbud på Kid for vinterdyna va vel tykk.....
Det har blitt at vi har brukt pledd de få dagene d har vært skikkelig varmt, men den er god i dette trønderværet som er nå og til høsten tenker jeg....

Jeg har kjøpt det og allerede brukt den noen netter. Vi bruker sommerdundyne selv så det fikk snuppa også, deilig på varme sommernetter[;)]

Kjøpte sommerdyne til snuppa i dag vi, så hun bruker den første gang nå. Synes selv sommerdyne er bedre enn pledd, laken eller lignende, for de er bestandig sånn passe varme når jeg trenger det, og sånn passe kalde når jeg trenger det[8D], så syntes snuppa skulle ha det også[:)]

Back
Topp