Sommerbaby....

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
Aldri hatt så liten baby om sommeren før jeg, blir jo nesten juni.
Så tenker på klær.... Her i Bergen kan vi være heldig eller uheldig.

Så vi tenker faktisk å ikke handle inn særlig med klær før vi ser sommeren ann. Har jo en del nøytralt fra storebroren så ikke mye som mangler uansett...

Er så kjedelig med bom kjøp om vi skulle være heldig.....

Hva tenker dere???

Jeg har ikke noe fra før av så har handlet inn endel vanlig tøy, men tenkte å kjøpe noe i ull også , bare et sett eller to. Sommeren i Norge er jo ikke altid så stabil

her har jeg kjøpt litt begge deler :) her på østlandet pleier vi å ha varme dager, og skjølige dager. har også kjøpt mye av klærne på salg (29 kr per. body) så blir det bom så taper jeg ihvertfall ikke penger!

Prøver å moderere meg, men shopping er en av de få gledene bekkenløsningen ikke klarer å stoppe meg helt fra å gjøre, så da tillater jeg meg den gleden og så får bomkjøp være bomkjøp :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Første sommer barn her og. Så eg er veldig glad vi har mye fra storebror sånn at vi kan se ann sommeren:p for eg har ingen aning:p

Jeg tenker at ull er flott og ha uansett! Det er jo tross alt varmeregulerende og er mindre klamt enn bomull på en baby!

Men så er jo lag-på-lag tingen da? Er det ikke? Så kan man alltid ta av noe :)

Bergen her også ;) Har bare handla inn bomull og fleece så langt. Får se det an litt. Blir jo bare body og strømpebukse på varme dager, og en dress over når det er kjøligere. Tror jeg venter med ulla til høsten :)

har bare kjøpt bomull jeg! ull og fleece har jeg ikke tenkt på en gang... :/

Har også bare bomull hittil.
Skal innom en venninne på barnashus i morgen å få noe rabatt på ull :) også har jeg strikka genser og sokker! Også har vi jo lammeskinn og syns i vogna og tepper, så tror han burde overleve uansett hvor kaldt det kan bli :)

Har hatt maibaby før, men synes det er like vanskelig å handle inn nå. Går mye i kjoler som kan brukes med boddy/strømpebukse under eller uten... Men har også handla inn litt ull på salg, og tykkere jakke og lue, i og med at tempen her har ligget på 10-12 grader mye av sommeren de to siste årene...

Kan ikke akkurat ha på babyen bikini, og har ikke planer om å sitte ute om været er skikkelig dårlig heller, så tar ikke dette så tungt :) Blir jo for det meste strømpebukse og body uansett :)

Jeg har liksom ikke kjøpt strømpebukser jeg.. Har mer sånn joggebukser-lignende... Tenker jo at det må være mye lettere å få på?

Jeg har liksom ikke kjøpt strømpebukser jeg.. Har mer sånn joggebukser-lignende... Tenker jo at det må være mye lettere å få på?
Føler dette er kjønnsrelatert - her hadde jentungen som var født tildig i mai masse strømpebukser og brukte det mye, mens guttungen som var født tidlig i august ikke hadde noen før han var noen mnd og dette kaldt ute så han trengte under buksene

Føler dette er kjønnsrelatert - her hadde jentungen som var født tildig i mai masse strømpebukser og brukte det mye, mens guttungen som var født tidlig i august ikke hadde noen før han var noen mnd og dette kaldt ute så han trengte under buksene
Ja, det høres litt logisk ut. Tror mannen hadde nekta strømpebukser, tror de er litt for "søte",.. Men under bukser er jo noe annet!

Tror jeg er i mål og vel så det med handling av klær. Har handla masse, og har det jeg trenger av det meste :D Mamma skal på storhandel i London til meg også, så tror ikke rusket skal mangle noe :)

Back
Topp