Sommerbaby utstyr

Hvilken pose/ dress til bilstol og vogn trenger vi til våre junibabyer?
Hva har baby på seg i bilstolen på sommeren??

Jeg tenker jo at fleecedress kan være godt til tidlig høst, og etterhvert varme vognposer og dresser. Men hva bruker man ved 20 grader og oppover?

Hilsen gravid med nummer 1. :smiley-angelic006

PS: Jeg jobber med å få bort januar-banneret fra profilen min. Forstår at det kan virke forvirrende!
 
Hvilken pose/ dress til bilstol og vogn trenger vi til våre junibabyer?
Hva har baby på seg i bilstolen på sommeren??

Jeg tenker jo at fleecedress kan være godt til tidlig høst, og etterhvert varme vognposer og dresser. Men hva bruker man ved 20 grader og oppover?

Hilsen gravid med nummer 1. :smiley-angelic006

PS: Jeg jobber med å få bort januar-banneret fra profilen min. Forstår at det kan virke forvirrende!


Vesla ble født mai 2013, det var tropenatt da hun kom faktisk.
I bilstolen og bilen satt hun i vanlige klær etter været, også hadde vi et tynt teppe over. :)
Hadde ikke bilstolpose til henne.
Mulig jeg hadde til han nr.2, han kom på vinteren, men kan ikke huske at jeg brukte den/ hadde.:hilarious: De blir kledd og satt i stolen inne og så bært ut, i en bil som jeg på vinteren varmet opp, og da var det egentlig ikke sånn at de trengte så masse ekstra. Men lite teppe hadde de som regel alltid :)
Blir mye å kjenne i nakken på de små første tida :rolleyes:
 
Hvilken pose/ dress til bilstol og vogn trenger vi til våre junibabyer?
Hva har baby på seg i bilstolen på sommeren??

Jeg tenker jo at fleecedress kan være godt til tidlig høst, og etterhvert varme vognposer og dresser. Men hva bruker man ved 20 grader og oppover?

Hilsen gravid med nummer 1. :smiley-angelic006

PS: Jeg jobber med å få bort januar-banneret fra profilen min. Forstår at det kan virke forvirrende!
Hadde bilstolpose til babyen som kom i slutten av oktober, det var supert. Men kommer ikke til å kjøpe en sommerpose, bruker heller tepper, enklere å regulere når det er varmt, enn noe som sitter fast i selene.. :)
 
Tror vi har stort sett alt vi trenger etter førstemann. Må se an litt på mengden klær i de forskjellige størrelsene, da første kom sammen med sprengkulda i januar :p
Eneste jeg VET vi må kjøpe er ny bilstol, men det kjøper vi brukt av svigerinna mi.
Ellers har jeg lyst til å kjøpe en tynn vognpose, men spørs om ikke det bare blir å bruke tepper og lammeskinn ;)
 
Vi også har det meste, men må ha tripp trapp, søskenbrett, klær om det blir gutt, samt sommerklær om det blir jente. Så må storesøster få seg ny seng etterhvert, slik de kan bytte. Men har bedside crib i starten. Ellers er det vel ikke så mye vi trenger, men kommer nok til å kjøpe mer når det nærmer seg likevel. :)
Hvor gammel er storesøster. Her er hun 1.5 år nå, blir litt over to år. Så lurer på om hun er klar for stor seng.
 
Hvor gammel er storesøster. Her er hun 1.5 år nå, blir litt over to år. Så lurer på om hun er klar for stor seng.
Mi har akkurat blitt 2. Har flere venner med barn som har byttet allerede, men da til senger med ganske solide sengehester. Mi begynner å prøve å klatre ut av sprinkelsenga nå, men der tror jeg de er veldig forskjellige. Jeg har sprinkelseng fra ikea, som jeg kan ta av siden på å montere sengehest, så jeg gjør nok det først, mens babyen ligger i bedsidecrib på soverommet vårt. Så blir det større seng når jeg ser det trengs :)
 
Back
Topp