Sommerbaby utstyr

Holymolyno5

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene
Har dokk begynnt å handle inn noe?
Fikk kjøpt babycall, stellematte og babycall igår på salg. :laughing002
Tidlig men måtte bare pass på. Haha...

Har en del liggendes fra de andre barna.

Hva er de første dere kjøpt/ tenker kjøpe?

(Kanskje de dykker opp noe jeg absolutt ikke tenkt på selv?)
 
Last edited:
Har ikke tenkt så mye på utstyr enda. Har heller ikke kjøpt noe. Men har det meste etter forrige tror jeg:)
 
Vi har mye etter Hu på 1 år. Men må ha ny seng og ei vugge seng på stua denne gangen.
 
Sitter å følger med på finn :D har sendt melding på en og annen ting- men ikke hentet noe enda.. lagret en del aktuelle vogner og utstyr ... må handle så rimlig som mulig, og da må man slå til når ting er i nærheten :)
Trenger omtrent alt vi :rolleyes: solgte alt i sommer - var jo ikke helt planen. :bag:
Men vet hva jeg skal ha, blandt annet caboo close bæresjal, hadde til de to andre, og det var veldig praktisk og bra! :Heartred
Vugge til stua vil vi ha denne gangen :)
 
Vi har solgt unna en del utstyr etter de to vi har fra før, for vi trodde vi ikke ville ha flere. Men vi ombestemte oss :Heartred Vi har masse babyklær da, men alt av utstyr må vi skaffe oss. Nå er vi så heldig at vi får litt utstyr fra søsknene mine, så vi trenger ikke å kjøpe så mye. (Får bl.a bilstol, stellebord, dyne). Det vi må kjøpe er vogn, vognpose, babycall, seng, ekstra dyne og bæresjal. Kommer ikke på noe mer i farta, men det blir sikkert mer enn dette :D

Vi hiver oss også på salg! Tenker å benytte oss av januarsalget. Så ingenting blir kjøpt før da :happy:
 
Vi har ingenting, bortsett fra litt klær jeg har spart etter storebror som er tenåring. Så starter blankt og er kjempespent på å begynne å kjøpe inn :D Men venter nok litt endå, blir gjerne litt i januar etter oul og følger litt med på finn.no :happy:
 
Ikke kjøpt noe og kommer nok ikke gjøre det på en stund heller.
Er nr 3 og har jente og gutt fra før så trenger ikke så veldig mye.
Men vi må ha ny sprinkelseng og en søskenvogn da det bare blir 16 mnd mellom nr 2 og 3
 
Har ikke kjøpt noe, kommer ikke til å gjøre det på lenge..

Trenger ikke veldig mye, trenger egentlig kun et søskenbrett til vogna. Og klær siden jeg hadde høst baby sist.
Også trenger vi et ekstra pledd og en ekstra tripptrapp stol. Ellers har vi alt av utstyr liggende etter 2 åringen
 
Har det meste etter de andre, men må ha ny bilstol da vi kasserte den forrige etter nr.3. Må også se om vippestolen kanskje skulle vært byttet ut, da den er godt brukt av mine og noen venninner som har lånt til sine barn. Vurderer også å kjøpe Stokke newborn seat da vi lånte det sist :cat:
 
Vi har en god del etter storesøster, så trenger kun ny bilstol og ny sprinkelseng. Har sett på babydan sine beside bedcrib. ☺️ Må også ha litt klær, da jeg har solgt en god del klær, har kun bevart det minste og hele/pene samt strikk og uteklær.
Også må vi ha stokke newbornsete igjen, da vi lånte ett sist, og vi elsker det ☺️
 
Venter med å kjøpe inn før etter ultralyd i januar :)
 
Vi også har det meste, men må ha tripp trapp, søskenbrett, klær om det blir gutt, samt sommerklær om det blir jente. Så må storesøster få seg ny seng etterhvert, slik de kan bytte. Men har bedside crib i starten. Ellers er det vel ikke så mye vi trenger, men kommer nok til å kjøpe mer når det nærmer seg likevel. :)
 
Har kjøpt søskenvogn. Ellers er vel bilstol det eneste. Babyen trenger ikke så mye, og vi har alt med unntak av bilstol fra før. Skal ønske meg et hentesett, som blir det "nye" den lille får. Ellers er det arv hele veien, da jeg synes det er vondt å skulle belaste miljøet mer enn jeg gjør, og ikke minst ekstra koselig å bruke klær jeg allerede har en tilknytning til ♥
 
Må kjøpe alt! Men kommer nok til å kjøpe og arve litt som er brukt. Men klær vil jeg nok kjøpe nytt! :happy: Begynner vel så smått snart, om alt ser bra ut etter kub testen:happy:
 
Har et håp om å få arve en del, men nå har plutselig søstra til sambo begynt å snakke om å selge unna noe babyutstyr da hun ikke tror vi kommer til å få på enda noen år :wideyed: Og det er fremdeles en måned igjen til vi har planlagt å fortelle hemmeligheten til familien :confused005 måtte bare si forsiktig at det var fint om vi kunne lagre noe om det var plass siden vi uansett har lyst på barn om noen år haha blir så stas å røpe det:D:D
 
Har det meste fra før, men litt nytt må til;

- Ny vinterpose - den vi hadde glømte vi i takboksen slik at den mygla!
- Mulig vi kjøper bed side crib, bytter ut Stokke senga.
- Stokke stol
- Skinn til vogna - det vi hadde har katten fått.
- Har det meste i klær, vil kjøpe litt nytt mest pga kosen. Får vi ei jente må vi kjøpe kjoler etter fødselen :)
- Myggnetting

Skal ønske stolen og soveposen med besteforeldrene, dei har gitt slikt før.
 
Vi skal kjøpe ny vogn og ny bilstol. Ellers blir det nok en del klær og slikt.. ♡
 
Vi har egentlig bare noen klær igjen etter de andre barna. Vi trodde vi var ferdige ;) så etterhvert må det vell handles inn litt. Men det blir uansett ikke noe før etter oul tipøer jeg. :happy:
 
Vi har det aller meste fra storebror, men skal kjøpe en ekstra base til bilstol, tripp trapp med newbornset, og bæresjal/meh dai. Og hvis det blir jente blir det nok litt ekstra klær :) Venter med innkjøp til det nærmer seg, men legger inn et Finn-søk tidlig i tilfelle :)
 
Vi har det meste etter han på 1 år. Men må nok ha en søskenvogn hvertfall. Og en ekstra enhet til babycallen.
 
Back
Topp