sommerbaby er hjemme

*Tøtta81*

Forumet er livet
heisann, endelig e vi heim. va godt å få set sæ ned i egen stue igjen. hadde en grei fødsel iallefall, en ulempe va at d gikk så fort at dem rakk ikke å sett smertestillende på mæ, bare lystgass. men d gikk heldigvis bra. bare 3,5timer etter første ri kom ho ut, frisk å fin. 2790gram å 48 cm lang. fikk gulsott etter 2 dager å låg i lys i nesten 30 timer, d gikk heldigvis over me d. ska få lagt ut bilder senere men må få sambo t å hjelp mæ, kan d ikke sjøl. takk får alle hyggelige hilsner fra alle sammen...

Velkommen hjem sommerbaby,og gratulerer med jenta Gleder meg til å se bilder[;)]

Velkommen hjem og gratulerer med den lille jenta di!!! Hadde like rask fødsel som meg du da[:)]

ORIGINAL: Laila76

Velkommen hjem sommerbaby,og gratulerer med jenta Gleder meg til å se bilder[;)]

signerer[:D]

ORIGINAL: tingeling1

Velkommen hjem og gratulerer med den lille jenta di!!! Hadde like rask fødsel som meg du da[:)]
mått du føde uten smertestillende du å? var egentlig helt ok, siden d gikk så fort.

takk[;)][;)][;)] e stolt her ja[:D][:D]

Så nydelig hun erGleder meg til å få ut min jeg også[;)]Tenk snart sitter vi alle med en liten bebiss[;)]

Velkommen hjem igjen[:)] Du var heldig som hadde en sånn rask fødsel da[:)]
Utrolig nydelig hun er lille Mariell Emilie

ORIGINAL: Marihøne77

signerer denne jeg også![:)]

signerer

ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: tingeling1

mått du føde uten smertestillende du å? var egentlig helt ok, siden d gikk så fort.

Jepp, jeg måtte også føde uten smertestillende. Hadde ikke tid til å tenke så mye på det heller, det gikk jo helt greit uten selv om jeg tagg jordmor om å få noe helt på slutten....

Signerer

velkommen hjem.[:)]

så søt hun er...stilig avatar bilde[:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Laila76

Back
Topp