sommer..

snosa

Elsker forumet
[;)]Ser virkelig fram til sommer og sol, jeg. er så lei av vinter og kuldegrader.

Blir bare mere og mere glad i sommer og masse fine blomster og gode lukter og sjø og vann.[;)]

Flere som gleder seg!

Å herregud ja søren som jeg gleder meg[:D]
Men gruer meg litt også, for jeg er så hviiiiit![:D]

ÅJA!!!! gleder meg kjempe mye[:)]
Til sommeren skal vi på ferie, babyen har komt og vi skal bare kose oss[:D][:D][:D]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[;)][;)][;)][;)][;)][;)]

gjett om jeg gleder meg til sommeren, vist vi får sommer i år da..

i fjor hadde vi kun 2 eller var det 3 dager med over 20 grader, og over 20 ble ikke mer enn 21..

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Jaa! Glede meg te di føste snøklokkene te å me..[:D] Sette meg kortsiktige mål[;)] Å hagen utenfor her blir FULL når da føst kjeme[:)]

ååååå..... Snøklokkenen er så flotte. liker at fugleene kvitrer å, jeg.[;)][;)]

Gleder meg mest til våren foreløpig- er såå deilig den første varmen, se blomster og blader springe ut, laaange kvelder en kan sitte ute og bare nyte varmen, steke vafler ute og ha kaffe på verandaen, gå tur om kveldene bare jeg og mannen.. Ååå, gleder meg!![:D]

ORIGINAL: snosa

Jaa! Glede meg te di føste snøklokkene te å me..[:D] Sette meg kortsiktige mål[;)] Å hagen utenfor her blir FULL når da føst kjeme[:)]

Ååå ja, selvfølgelig- er jo ingenting som er herligere enn å våkne opp til sol og fuglekvitter!![:D]

ORIGINAL: snosa

jaa! Da e så deiligt å vakna te! Åsså glede eg meg te å sova me vinduene åpne å våkna me frisk luft i heila romme. Å henga ut dynene heile dagen i solo, så da lokte skikkelig friskt av di når eg legge meg.. Sitta på terassen å spisa frokost uten å frysa spint forderva.. LYSE kvelda!!.. Vil ha sommar noooo...[:D]

ja, noe så deilig. kjempe herlig å henge klær til tørk ute. Gå lange turer.[:D]

ORIGINAL: Tammis

Jeg gleder meg noe sinnsykt!!!!
Skal begynne å så igjen i slutten av feb. Gleder meg til å se det spirer og gror. Også gleder jeg med til å sette opp bassenget igjen!

å det er så hyggelig å så, se at det spire og gror. jeg skal dyrke agurk i vindusposten, jeg da, tradisjon hvert vår.[:D][:D]

[;)]Tenk å stå opp om morgenen ,sette på kaffen. Tusle ut til postkassa i tøfler... Sette seg på verandaen og drikke den første kaffekoppen - i pysjen. La unger og bikkje gå inn og ut som de vil ,uten å kle av og på i evigheter. Høre fuglesang ,lukte på blomster ,se alle fargene..
Tror jeg aldri har gledet meg så fælt til sommeren som det jeg gjør i år![:)]

åå.. gleder meg sinnsykt!! Skal bli så herlig å slippe å pakke seg inn i boblejakke for å ut å måke snø[:)][:)]

Gleder meg masse selv nå.. kan være fordi vi har fått en haug med vårsko og sandaler i butikken allerede så man lengter jo ikke noe mindre etter sol og varme da for å si det sånn [:)]

hysj[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

la vinteren være...

liker ikke sommeren

Back
Topp