Sommer..

Henni

Gift med forumet
...endelig var den her også. Er helt nydelig. Eksamene er over og nå mangler jeg bare praksisen jeg gikk glipp av når Heike ble født, så er jeg ferdig utdanna[:D]. Godt å kan nyte sommeren uten å tenke på skolemas.

Er sommeren kommet til dere da??

ja den var her en god stund, men den forsvant i forrige uke...[:(]
og siden har jeg ikke sett snurten av den![8|]

hvilken utdannelse er det du har tatt da?
Så flink du er som bare har praksisen igjen!
Har sikkert vært tøfft å ta eksamen nå
med en liten baby som også krever sitt!!!

Du må være veldig strukturert som tar eksamen ved siden av å være småbarnsmor![:D] Du er jammen flink!
Vi hadde sommer i forige uke, men nå har den jammen stikke av... Håper vi får fint vær til helgen, for da skal vi ha dåp. Etter den blir det skikkelig sommerferie. Da skal vi ut og farte. Gleder meg til å reise på ferie med Eskil for første gang[:)]

ORIGINAL: amaliesmamma

ja den var her en god stund, men den forsvant i forrige uke...[:(]
og siden har jeg ikke sett snurten av den![8|]

hvilken utdannelse er det du har tatt da?
Så flink du er som bare har praksisen igjen!
Har sikkert vært tøfft å ta eksamen nå
med en liten baby som også krever sitt!!!

Førskolelærerutdanning. Det har vært litt vanskelig å prioritere studier når jeg mye heller har hatt lyst til å kose med god gutten min. Men det var samlingsbasert så det var ikke så ofte jeg var på skola. Hadde god hjelp av både samboer og resten av familien slik at jeg skulle få tatt siste eksamen. Hadde jo bare 4 mnd igjen når Heike kom så jeg ville fullføre dem istedet for å ta hele året på nytt [:D].

Gratulere med ferdig eksamen!!! Du har vore kjempeflink!!!!
Og angåande været.... her regna det stort sett heile tida, med solglimt inni mellom... (veldig korte...). Hadde som dei fleste andre sommer for litt sidan, men no er det berre trist regn.... [:@]

Back
Topp