Sommer???

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Hehe.. Jeg springer jo mye på do om nettene.. Og på min vandring tilbake til soverommet så jeg  tilfeldigvis ut vinduet.. Og der lå det lå hvitt på veiene og bakkene.. [:D] Det var 0.4 minusgrader og det hadde snødd..!! Hehe.. Det var borte til morgenen igjen da.. Lenge siden jeg har sett nysnø i juni gitt..!

Oj, shit [8|] Når jeg var oppe alle de gangene jeg var det i natt, så jeg sola stå opp, fuglene kvitret og det var kjempe fint vær ute [;)] Godt det ble borte igjen til morgenen da, men kanskje litt artig og [:D]

Høres idyllisk ut da... men kanskje godt at snøen hadde forsvunnet da du sto opp da!
Jeg liker snø, men ikke i juni. Liker også varme, men nå er det for varmt her for en stakkars gravid nordboer...

Liker godt snø jeg og ja.. [:D] Hadde nok ikke overlevd her oppe uten.. [8D][:D]
En normal sommer er det vel mellom 10 og 15 grader tenker jeg..!? Ikke helt sikker, men
samboer fortalte at i fjor var det VARMT her.. Da var det 15, et-eller-annet grader her oppe.. [:D]
Tror det kan bli deilig å gå gravid her.. Men skal jo til fastlandet i august.. Og det blir FORT varmt da og..

Sommeren var her i forgårs, men nå er den over for denne gang.
Det regner og blåser som vanlig. 

her hørtes det bare ut som om huset holdt på å blåse ned!!! og attpå til gikk flyalarmen i mårres. så her ula det godt![:'(]

Det må jeg si, ikke verst å oppleve snø i midten av juni. Litt kjedlig må det være at det ikke blir mer enn 15 grader selv på det varmeste. Det blir ikke mye badevær da, men samtidig er det jo fine forhold når en er gravid :)

Her i Namsos har finværet forsvunnet, det var ikke mange dagene det varte. I dag har det regnet og blåst surt!

Back
Topp