Sommer!

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
I dag er kanskje den første orntlige sommerdagene (ihvertfall følelsen av det).

Vi starta dagen med å rushe ut for å kjøpe sommerklær til 2-åringen da alt var for smått, hun er nok nesten sjokkskadd etter dagen. Hun har sprunget barfot i gresset i en liten sommerkjole, mumset vannmelon ig eple, og fått is!

Vi voksne har stelt hage, og jeg har endelig turt å sette ut alle grønnsaksplantene mine, hurra! Vi har i tillegg mumset vannmelon vi også (har spist en hel halv vannmelon, og jeg står for store deler av spisinga).

Også har jeg sovet i sola...våkna sv et kjempe snork fra megselv, men kjempe digg!

Nå slapp vi 2-åringen alene til lekeplassen...50 meter fra hagen vår...hihi...jeg står klar for å løpe ned hvis hun finner på noe tull, men hun leker så fint. (Blir 3 år om 2 mnd, sikkert helt fantastisk for henne å få leke litt alene og få litt "frihet"...men jeg er hønemor og nervøs av meg...)

Nå fyrer mannen opp grillen, og ting kunne vel ikke blitt bedre :D :D

Haha, huff, og her sitter jeg og håper på kjøligere temperaturer:hilarious: måtte ta meg en kald dusj istad, hunden og. Følte meg syk, tror jeg har vært litt for varm :dead:

Jaaa, for en deilig dag det var igår! Vi grilla sammen med to nabofamilier, og etter en herlig ettermiddag & kveld der ville T&T sove på verandaen under åpen himmel <3 De våknet med fuglene 5.30, men sååå fornøyde :D Håper på en fin dag idag også!

Jaaa, for en deilig dag det var igår! Vi grilla sammen med to nabofamilier, og etter en herlig ettermiddag & kveld der ville T&T sove på verandaen under åpen himmel <3 De våknet med fuglene 5.30, men sååå fornøyde :D Håper på en fin dag idag også!

Lover godt for dagen her med blåhimmel allerede fra morgenen :D

Her er det blanding av sol og overskyet - ikke varmt nok til å sitte ute uten genser ennå - men satser på at det kommer seg utover dagen :)

Ikke mye sommer å skryte av her i nordens paris. 11 grader , kald vind og overskyet. :-(

Høres deilig ut.

Her later vi som: Ungene går med strømpebukse under sommerklær, og snart har alle naboene kjøpt terassevarmere. Fake it 'till you make it!

Back
Topp