Sommer!

Tante Sofie

Gift med forumet
Nå er det 20 varmegrader ute, så jeg har en følelse av at det blir nok en varm dag her på østlandet....

Vi skal i bryllup igjen idag, og jeg misunner ikke brudeparet akkurat... Det er en varm dag å gifte seg på. Som om de ikke er svette nok fra før av...[;)]
Skal ha på meg en hvit sommerkjole med masse hvitt tilbehør i bryllupet, orker ikke den pene pen-kjolen idag. Var i tillegg så upraktisk å amme Sofie. Måtte ned med glidelåsen som var på ryggen....

Hva er planene deres for dagen da? Noen som skal bade idag?

Ha en knall dag alle sammen!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D]

her er det knall her også:O blir nåkk trilletur på meg også snart:)  seinere skal vi inn til campingvogna til faren til samboeren min-,9 om ikke det er alt får varmt da, mathias blir så utmatta..

Her skinner sola fra klar himmel...er vel 20 grader ca[:)]

Her i huset skal det skiftes gardiner og rundvaskes[:)] Skikkelig forsinka vårrengjøring[8D] Også må man på butikken om ikke så altfor lenge...så da blir det trilletur[:D]

Var kjempeflink igår jeg da...klipte plenen som rett og slett var overgrodd...men steike hvor fint og godt det ble[:D] Brukte hele 2 timer[:-]

Så heldig du er som skal i bryllup...skal egentli i bryllup i Harstad i juli...men trenger "barnevakt" til hundene og småen...og det blir for vanskelig å få tak i[&:]

Vi skal i 40 år`s dag kos deg masse i bryllup.... Du ble nok kjempe fin selv om du ikke valgte den pen-pen kjolen[;)]

Back
Topp