Sommer planer

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har dere lagt planer for sommeren? :)

Vi har ikke avtalt noe reise enda. Er så mye vi skal fikse så vi må vente å se i tillegg skal en av kameratene til sambo ha en stor operasjon i ryggen å han har gård så han trenger en del hjelp etter dette .

Reiser en uke til Spania 4. juni :) resten av sommeren blir på hytta tenker jeg :) har litt igjen før den er ferdig :P

Vi reiser i alle fall 3 uker på hytta :D :D
Ikke planlagt noe mer ennå :)

Campingvogn, hytte og Mallorca :) Og hjemme litt og... farte litt rundt.
Venter med dyrepark etc til neste år, tror det blir stress med biltur og baby i år.

Ikke mange planene da jeg forhåpentligvis skal jobbe :p
Men en tur ned til min familie i Vestfold er ett must, tar da en tur til dyreparken også :)
Ellers blir det vel litt på camping uti fjorden her.

Vi flytter i nytt hus i juni, så blir nok mye bare å komme i hus. Noen turer på hytta blir det sikkert, og så blir det sydentur i september :)

Satser på 2 uker i Hellas i august/september, også prøver jeg å overtale sambo til en ukes sydentur en av de nærmeste ukene siden det er så billig. Ellers blir det vel hytta :happy:

Vi skal ihvertfall til Dublin en tur i juli og med kiel ferja i slutten av mai. Så får vi se hva annet vi finner på :)

Her blir det ³ uker i Frankrike og en i Italia, borte hele juli. Så tenker jeg det blir en rask tur til Ålesund/Molde i august

Vi er så ubestemte og vil egentlig alle plasser.
Vi hadde bestilt tur til Barcelona, avlyste og så på Danmark...vurderer Frankrike...så tilbake på Norgesferie:p

Det som er sikkert er at vi skal på familiecruise i aug. med hele hans familie. Gleder meg vilt! Alle plassene vi får se:)
Så er vi alltid minst 1 uke hos min familie på Østlandet

Skal til Nord-Norge 2 uker i august. Ellers ingen planer. Mannen jobber og jeg skal være hjemme med barna :) Får se hva vi finner på :)

Her blir det hyttetur på Sørlandet og to uker på Mallorca sammen med min familie. Skal bli såå deilig med sol, bading, god mat og avslapping i to uker :)

Back
Topp