Sommer og sol!

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Det er så deilig ute! Det er liksom som om det skulle vært sommer, du kjenner varmen brenner på huden din!

Skulle gjerne hatt på en sommerkjole, men jeg er så innmari oppblåst, så føler meg bare dum [8D]
Så da tok jeg på en tigths og brettet den opp i beina og på med en tubetopp!

NOE SÅ DEILIG!![:D][:D]

Hvordan er været hos dere? :)

[:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@][:D]

Sånne tråder håper jeg folk kan spare meg for[8D][8D]

Jooda,er strååålende her! Snør tett og er 2 grader, kan vel ikke klage da?[:'(][:(][:D]

ORIGINAL: *Hemmeligheten*

Jooda,er strååålende her! Snør tett og er 2 grader, kan vel ikke klage da?[:'(][:(][:D]

Dæven! Hvor i ingenmansland bor du hen da? [:-]

ORIGINAL: Marti9

ORIGINAL: *Hemmeligheten*

Dæven! Hvor i ingenmansland bor du hen da? [:-]

Nordens Paris, altså Tromsø. Kan ikke si jeg ser sommer komme de... ehm.. Første mnd[:'(]

I Bergensområde kan eg melde om samme været... Nyyyydelig, og herlige temperaturer. Men en skal passe seg litt i den skarpe vårlufta, plutselig sitter en der med en kanonforkjølese!!!

Nei så grusomt kjedelig! Her har vi hatt sommer siden helgen, og meldt like fint fram til neste helg! Så her blir det grillings og is-spising!

Håper sommeren kommer til deg ganske raskt!! [:D]
Sender over litt sol og varme [:)]

ORIGINAL: minime2010

I Bergensområde kan eg melde om samme været... Nyyyydelig, og herlige temperaturer. Men en skal passe seg litt i den skarpe vårlufta, plutselig sitter en der med en kanonforkjølese!!!

Skriver under på denne. Det er nydelig for the moment her i byen med de 7 fjell![:)]

Det er fantastisk! [:D]

Livet er HERLIG!
Må ut å kjøpe sommerklær, for jeg finner ikke koffertene med sommerklærne fra ifjor [8D]

Deilige vero :)

Kjenner jeg blir deperimert av dette[8D]

Her, på Levanger, er det gråvær, men snøen har i alle fall smeltet [:)] Men gleder meg utrolig mye til å flytte tilbake til tr.heim i sommer! Er så lei av denne byen nå....

her er da strålande sol og godt og varmt. i solkroken min går da sikkert ant og kasta litt kler. ongane er nesten solbrent i ansiktet så her må da solkrem til. [:)]

Back
Topp