Sommer og ferie

Blir kanskje en liten tur nordover for å besøke min familie..om jeg orker å ta fly :) Hvis ikke blir det nok å sitte hjemme å se Tour de France :D

Blir hjemme-ferie for oss i år. Men har akkurat kjøpt et hus som skal pusses opp så vi har nok å gjøre ;) I tillegg så tørr jeg ikke reise så mye siden jeg er gravid med tvillinger, er jo fort at fødselen setter igang tidlig da.. :)

Vi skal kanskje en tur til Danmark i Juni. Ellers blir det vel en tur til namskogan familiepark :) Ikke de store ferieplanene i år altså ;)

Vi skal en tur til Polen i juni, er da 30 uker på vei. skal være der i 5 dager, min bestevenn og svigersøster er endelig ferdig lege, så er så stolt av ho at vi reiser for å se henne få vitnemålet:-) Pluss det er suuuppppeeeerrr billig der nede, så det blir en ekstra koffert med hjem med baby klær:-) Ellers blir det en tur til mikkelparken og hytten til svigers i august sia eg skal jobbe 80% til permisjonen starter:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Reiser til Spania om fire uker, tar to ukers ferie der. De andre to ukene tar jeg ut før permisjonen starter 1 august, og da blir det kun turer i omegnen. Siden vi har kjøpt hus vi flytter inn i neste uke, er det helt sikkert deilig å være hjemme:-)

Vi skal være 3 uker i ferieleiligheten vår i Sverige i juli. Det som er fint der er at det er et spa-hotell så det gjør ikke noe om det blir dårlig vær og kaldt. Men håper jo selvfølgelig på en solfylt og passe varm sommer :) Ellers skal vi bruke tiden til å pusse opp barnerommet :)

Her blir det 10 ukers ferie til kroatia i mai. Leiger bil og kjører nedover kysten. Full jobbing i sommer frem til permisjon 22/7. Sparer ferien min til neste år så har jeg 10 uker da:)

Her blir det nok bare noen småturer. Bor ved sjøen, så håper på bra vær. Ved dårlig vær tenkte jeg å bake en del som skal fryses ned. Så har jeg noe å servere ved barselbesøk :)

Drar til kypros 3.mai;) er da 25/26 uker, og så blir det hurtigrutetur i slutten av mai(1 overnatting) til vakre helgeland ei ukes tid med mamma og snuppa, og så blir det vel hytteturer og utflukter som ikke er alt for lange i ferien i juli:) vet jo ikke hvordan formen/bekkenet er mot slutten, men regner med det blir godt å gjøre minst mulig:P

Back
Topp