Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Blir hjemme-ferie for oss i år. Men har akkurat kjøpt et hus som skal pusses opp så vi har nok å gjøre I tillegg så tørr jeg ikke reise så mye siden jeg er gravid med tvillinger, er jo fort at fødselen setter igang tidlig da..
Vi skal en tur til Polen i juni, er da 30 uker på vei. skal være der i 5 dager, min bestevenn og svigersøster er endelig ferdig lege, så er så stolt av ho at vi reiser for å se henne få vitnemålet Pluss det er suuuppppeeeerrr billig der nede, så det blir en ekstra koffert med hjem med baby klær Ellers blir det en tur til mikkelparken og hytten til svigers i august sia eg skal jobbe 80% til permisjonen starter
Reiser til Spania om fire uker, tar to ukers ferie der. De andre to ukene tar jeg ut før permisjonen starter 1 august, og da blir det kun turer i omegnen. Siden vi har kjøpt hus vi flytter inn i neste uke, er det helt sikkert deilig å være hjemme
Vi skal være 3 uker i ferieleiligheten vår i Sverige i juli. Det som er fint der er at det er et spa-hotell så det gjør ikke noe om det blir dårlig vær og kaldt. Men håper jo selvfølgelig på en solfylt og passe varm sommer Ellers skal vi bruke tiden til å pusse opp barnerommet
Her blir det 10 ukers ferie til kroatia i mai. Leiger bil og kjører nedover kysten. Full jobbing i sommer frem til permisjon 22/7. Sparer ferien min til neste år så har jeg 10 uker da
Her blir det nok bare noen småturer. Bor ved sjøen, så håper på bra vær. Ved dårlig vær tenkte jeg å bake en del som skal fryses ned. Så har jeg noe å servere ved barselbesøk
Drar til kypros 3.mai er da 25/26 uker, og så blir det hurtigrutetur i slutten av mai(1 overnatting) til vakre helgeland ei ukes tid med mamma og snuppa, og så blir det vel hytteturer og utflukter som ikke er alt for lange i ferien i juli vet jo ikke hvordan formen/bekkenet er mot slutten, men regner med det blir godt å gjøre minst mulig