Sommer og ferie

mie84

Glad i forumet
Skal dere på ferie i sommer?

Vi tar mest sannsynlig kun en liten tur til kr.sand eller ei ukes ferie i Danmark, tørr ikke reise langt vekk så nærme termin.

Reiser til Danmark en tur 14 juli (termin 7 august) så satser det går bra :)
De har jo samme rettigheter i dk dersom det skulle skje noe der :)
Min mor har lagt opp turen med overnattinger slik at det blir max 3 timers bilkjøring, såå veldig greit :)

Reiser til Danmark en tur 14 juli (termin 7 august) så satser det går bra :)
De har jo samme rettigheter i dk dersom det skulle skje noe der :)
Min mor har lagt opp turen med overnattinger slik at det blir max 3 timers bilkjøring, såå veldig greit :)

Nei, det verste som skjer er at barnet får fødestedet i passet :p Danmark er jo ikke det verste landet å ha i passet da :) + at det er et tryggt og godt helsevesen der som i Norge =)

I år blir det hjemmeferie med turer til steder i nærheten. Tør ikke å dra langt så nærme termin.

I tillegg så kjøpte vi hus i fjor sommer så vi har masse å gjøre her hjemme.

Tror ikke det blir store ferier her i sommer. Sikkert noen bilturer hit og dit. Tenker på en tur til dyreparken i Kristiansand. Blir satt igang i juli, så skal nyte sommeren hjemme :)

Skal til Danmark andre uka i juli. Svigers spanderer, så vi drar en hel gjeng. Ellers så har vi nok av prosjekter hjemme her som vi burde gjort litt på. Mulig det blir noen turer til hytta også. Sommeren er så kort, og det er så mye man skulle ha gjort i løpet av den korte tiden...

Ingen store reiser utenlands i år,tenkte oss en tur til Dyreparken bare :) Prøver å få til en tur til syden i juni :)

Vi har også et håp om å ta en tur til dyreparken. Ellers så er det planen å prøve å nyte sommeren hjemme, og på diverse familiehytter. Antakelig setter jeg det høyest å få slappe av o sommer er jeg redd. I tillegg er det alltid noen prosjekter rundt huset som skulle vært gjort.
Vi tar ut tidlig ferie på toåringen tilfelle jeg er i veldig dårlig form på slutten (synes perioden vi kunne velge de tre ukene med ferie på i bhg var veldig begrenset).
Tenker vi prøver oss på en utenlandstur etter at minsten er kommet til :)

Vi skal til Spania i slutten av mai:) ellers skal vi kose oss hjemme å håpe på mye fint vær. Også tar vi sikkert noen småturer. Men med erfaring fra å gå høygravid to ganger på sommeren før. Vet jeg det er veldig deilig å kunne være hjemme:)

Skal en uke til danmark siste uka i Juni. Ellers blir det ikke noen langturer ;)

Skal en tur til Mikkelparken i slutten av juni. Tar ikke sjansen på noe senere ferie enn dette, vil ikke risikere fødsel i Hardanger :) Så ferien blir hjemme i år, greit nok det.

Vi har ikke planlagt noenting, må se ann formen min. Bekkenløsning og dårlig med søvn for tiden :confused:

Vi tenker oss en tur til Namsskogan familiepark, orker ikke noen langtur når jeg er høygravid, ellers blir det vel en tur til mine og dine og litt småtteri som må fikses og ordnes her hjemme før lille kommer :)

Vi reiser vel bare på hyttene i år. De begge er i nærheten av Lillehammer sykehus. Så har sikret oss. Den eneste planlagte turen er i slutten av juni, den ene hytte er nesten to timer unna sykehuset.

Me skal til tyskland nå snart ein gang, så skal me i 40 års dag te stefar min i midten av juli i danmark blir vel der ei uka..har og lovet prinsen i huset at me skal prøve å få med oss et kaptein sabeltann show. så komme me vel te å ta noen turer hjem til sauda...

blir nok en rolig sommer med noen hytteturer , tør ikke dra så langt unna.... Ellers reiser vi en langhelg til Østersund i mai. Med bekkenløsning kjenner jeg at jeg ikke orker å bruke penger på en skikkelig ferie nå... det får bli til senere :)

Blir nok å dra i dyreparken de fleste dagene og kose oss hjemme på verandaen med basseng og leker.
Mannen har bare en uke ferie i sommer og ise må ha fire uker ferie :-/

Vi har bestilt ferie i mai :D
Skal til Mallorca :D
Vi tar ferien tidligere i år, skal da være 28 uker på vei :D

Back
Topp