sommer ferien

_venter_

Elsker forumet
hallo snupper

har dere noen planer for sommeren?

trenger reise tips og ideer, deilig å snakke litt om noe anna i mellom prøvinga, hadde vært kjekt med bilder fra strender og byer i fra andre land, og plasser en ikke burde reise til..

Planen er at vi skal ha 3 uker sammen, men samboer har begynt i ny jobb.
Så vi vet ikke ennå. [&:]
Meste av ferien går vel til huset, vi må skifte tak. Blæææ. Men må man, så må man.
Ellers har vi veldig lyst til å ta en weekend i Stockholm.

Vi blir vi nyte strand livet[:)] Med grilling å kos[:)] Håper at det er blitt kul på magen til da[:)] Tørr ikke dra til syden om vi ev har klart å fått en i magen[:)]

Vi er noe usikkre på sommeren enda, men det skal du få greie på _venter_ når den tid kommer.
Jeg håper nemmelig solen skinner godt her hjemme siden vi skal ha nytt forsøk da, også blir det telt tur med minsten når hun er på ferie hos oss... Så vi får se...

Aner ikke... Kommer helt an på om det blir IVF før eller etter sommerferien.....
Godt mulig det bare blir hjemmeferie...
Kanskje flytting?

ORIGINAL: *Bobbo*

Planen er at vi skal ha 3 uker sammen, men samboer har begynt i ny jobb.
Så vi vet ikke ennå. [&:]
Meste av ferien går vel til huset, vi må skifte tak. Blæææ. Men må man, så må man.
Ellers har vi veldig lyst til å ta en weekend i Stockholm.

ja det er sant huset er viktig å fikse på. men deiligt å komme seg ut da, samme hvor det motte blitt.
sikkert kjekt i stockholm, håper dere får en fin sommer ferie[:D]

ORIGINAL: Leyah

Vi satser på Hellas i sommer [:)]
Var i Thailand nå i januar, og lengter tilbake dit når jeg ser ut på regnet!

Du da?

hehe thailand åå der kunne jeg tenkt meg å reist,mmmmmm drømme drømme plass.
men vi tenkte på kreta der va vi for 2 år siden og vi trivdes, så mye at me måå tilbake til rehytnon igjenn . såå der skal vi tenkte me i 2 uker

ORIGINAL: Chumalunga

Vi reiste utrolig masse før, har vært i over 60 forskjellige land - men etter vi begynte med katter er det blitt mindre, kan ikke dra fra dem så lenge i gangen (selv om de selvfølgelig har noen som ser etter dem) Og etter at William kom er alle reisene våre blitt for å besøke min manns familie, som jo ønsker å se ham så ofte som mulig. Så vi reiser masse til Frankrike og til Budapest, flere ganger i året.
Kan virkelig anbefale Budapest om sommeren hvis du liker vakre storbyer. Det er fremdeles ganske billig også!

liker storbyer ja, men er mest ei strand hval jeg da[8D], ååå skal sjekke hvordan det ser ut i budapest, takk for tips, kjekt å reisa te et land der du ikke har vært, men tror det blir kreta i år også ser vi var for 2 år siden, men skal så absolutt se på budapest [:D]

ORIGINAL: Lisa..

Hadde planer om sydentur, men nå blir det heller hjemme-sommer-ferie[;)]
Kanskje en liten tur tilDanmark på forsommeren...

danmark ikke så dumt har vært der, koslig billig å kjekt, likte meg veldig godt der[:D] men veldig leeenge siden nå

maen nevte at det ikke hadde vært så dumt å reise til danmark i påsken har 1 ferie uka etter påske, jeg er sååå reise syk
[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ElinR

skal en dagstur til svinesund[8D] og 5 dager i roma[:D] ellers så skal vi jo spare opp penger til søskenforsøk[:)]

hei på deg svinesund ja hehe vi fikk hytte nå nettopp nå[:D] i kongsvinger som vi skal leige i påske ferien. dette blir kjekt, en tur og 2 til charlottenberg hehehe

ORIGINAL: xlibrax

Vi reiser til Sunny Beach, Bulgaria.
Tar det litt tidlig på sommeren, så håper vi på en flott sommer hjemme :)

der er det gså fint, men likte ikke de damene som hang rundt hotellet og selgte seg til gammle griser, hehe æsjabesj.

men ellers va det billig, fine strender, bra uteliv. vaaaarm va det der. savner stranda og maten[&o]

ORIGINAL: tante82

Vi blir vi nyte strand livet[:)] Med grilling å kos[:)] Håper at det er blitt kul på magen til da[:)] Tørr ikke dra til syden om vi ev har klart å fått en i magen[:)]

massse kjekke ting en kan finne på ja, det er koselig å hyggeligt. vi va hjemme i fjor, båt turer fiske turer ect hehe

håper dere har fått en kul på magen til det hehe masse lykke til
klem[:D]

ORIGINAL: IVFProver84

Vi er noe usikkre på sommeren enda, men det skal du få greie på _venter_ når den tid kommer.
Jeg håper nemmelig solen skinner godt her hjemme siden vi skal ha nytt forsøk da, også blir det telt tur med minsten når hun er på ferie hos oss... Så vi får se...

å ja det tror jeg nok hahaha. spennende[;)][;)][;)]

klem til deg snuppa

ORIGINAL: Nullenusken

Aner ikke... Kommer helt an på om det blir IVF før eller etter sommerferien.....
Godt mulig det bare blir hjemmeferie...
Kanskje flytting?

nåååh så spennende tid, masse på gang. hehe lykke til med ivf og muligens flytte sjuen hehe

[:)][:D] klem

ja då er det viktig å vie ut og bygge om hehe[:D][8D], så kjekt, jeg har et ønske, å lage et barne rom, med flotte malerier på veggene med søte ting som passer seg for gutt el jenta i flere farger

masse lykke til med spennende prosjekter, og ei spire i mai [:D][:D]

Back
Topp