Hva er deres planer i sommerferien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal stort sett kose oss hjemme og ta noen småturer til hytta som ligger 40 min hjemmefra, i tillegg til at vi skal leie en hytte i Sverige i starten av juli.
Jeg har termin 29.juli, så vi har ikke lyst til å være for langt unna sykehuset nå i sommer ♡
Hørtes ut som en perfekt sommer gratulerer med et lite nurk på vei <3
Hvordan er det å gå høygravid i denne varmen ?
Det skjønner jeg godt! Lykke til i siste innspurten <3Takk! Vi gleder oss veldig til lillebror kommer ♡
Stort sett er det bare deilig med varmen, men jeg blir litt fortere overopphetet denne gangen enn sommeren 2016. Generelt er det mye tyngre å gå gravid med nr.2, men nå er jeg snart ferdig
Deilig å være hjemme og på standa også vi satser på at været holder! Hatt en fin perm så langt? ?Gått permittert så lenge at feriekassen er tom. Men, tenkt å ta det på sparke og kanskje ta en tur til dyreparken eller en tur til dk[emoji4] Resten blir hjemme (lov å håpe at været holder?)
Deilig å være hjemme og på standa også vi satser på at været holder! Hatt en fin perm så langt? ?