Something kicking!

bellybutton

Forumet er livet
....-Ja, nå er det vel på en måte offentlig. Har aldri skrevet noe direkte på facebook, og det er kun familie som har visst det hittil, + min beste venninne med mann.
Har noen dager skrevet: " Deilig og varmt sommervær, vi har alle 5 badet i dag" men er ingen som har tatt den, hehe.
Men så skrev jeg her om dagen: "something kicking!" Og DA, var det noen som reagerte.....-da hadde seff mamma, bestevenninne, kollega kommentert først, men var noen 'nye' mennesker som skjønte tegninga da :-D
Ble noen gratulasjoner=)
Og noen som jeg ikke er SÅ venn med som er mer bare en bekjent, som spør om termin..-da gadd jeg ikke svare for det har ikke hu noe med. Slemt? Blæh!

Og en annen ting, jeg prøvde å finne den 'hemmelige venn' tråden, men fant den ikke...jeg vil også gjerne være med på den. Noen som vet åssen det går med det?????

Gratulerer med offentliggjøring av svangerskapet [:)]

Tror vi ble enige om å vente med hemmelig venn opplegget til alle har vært på ord.ul[:)]

tihi... jeg skrev for en stund siden at jeg følte meg priviligert som skulle dele hus med 3 kjekke karer (altså sambo, hunden og babyen)... men bare de som visste det som kommenterte... [;)]

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Gratulerer med offentliggjøring av svangerskapet [:)]

Tror vi ble enige om å vente med hemmelig venn opplegget til alle har vært på ord.ul[:)]

OK =)

Back
Topp