Som jeg griner...

lillasmurf

Elsker forumet
Har sittet og sett på web-tv nå. Sett alle 6 episodene av jordmødrene som ligger ute på nrk.no[:)]
Også lå det en mini-serie på 20 små/korte episoder om et par som ble fulgt i tiden rett før, under og rett etter fødsel.
Og jeg gråt...!!![:D] Haha...kjære vene! Gråt nesten hver gang en baby ble født...
Kjenner jeg gleder meg så utrolig mye til å få møte lille gullet vårt snart! Gru/gleder heter det kanskje...[;)]

Men den mini-serien om det paret var veldig alright å se.[:)] Syns den var veldig fint lagt opp, og viste virkeligheten. Både tanker og følelser under tiden før, under og etter fødselen.[:)] 

Men vil man ikke se/høre smerter, eller se fødsler så vil jeg ikke anbefale å se! Er også en trist episode som tar opp de fødslene som ikke går bra. Men det står under hver episode hva den handler om.[;)]

Linken er denne ihvertfall om noen er interessert:
http://www1.nrk.no/nett-tv/sok/jordm%c3%b8drene

Jeg har også sett på disse episodene på nettet. Og tårene rant i stride strømmer hos meg også. Blir veldig lett rørt for tida merker jeg. [:)][:)] Men enig med deg at det var kjempeålreit å se det paret de fulgte hele veien. Man kjenner seg igjen i masse der. Bare ikke håper det samme skjer med bilen vår når vi skal ta med lillegutten hjem..hi hi [:D] Det var jo litt tragikomisk.

Hehe...uff ja... Jeg kjente jeg ble nesten litt fortvilet på dems vegne... Håper mannen har kål på hvor han gjør av bilnøklene når vi skal hjem..[8D][:D]

Det har jeg ikke sett. Har noe kose meg med i kveld da. *gjør meg klar til å grine* [;)]

Er det de samme episodene som ble sendt på nrk1 for noen år siden?
Jeg likte kjempe godt den serien, tror jeg må se alle episodene enda en gang [:)][:D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Er det de samme episodene som ble sendt på nrk1 for noen år siden?
Jeg likte kjempe godt den serien, tror jeg må se alle episodene enda en gang [:)][:D]

Ja, det er de episodene.[:)]
Jeg fikk de ikke med meg da, så syns det var moro å se nå.[8D]

Denne serien gikk på TV da jeg gikk gravid med eldstemann, jeg så alle episodene og gråt som en gal fra start til slutt på alle sammen omtrent[:D] Utrolig fin serie ja [:)]

Back
Topp