Som framtidlig mor...

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
... tror jeg det ser mørkt ut. Aner ikke hva som er gærnt med bikkja idag, ligger på gulvet å syter og klager. At vi for en times tid siden var ute lenge, fikk springe løs, jakte på måker, bæsje tidenes bæsj, og markert så mange plasser at det ble tomt i blæra har visst ingen ting å si. Nytter jo ikke å forklare han heller at vi skal på tur om en halvtime igjen når daddy kommer fra jobb. Så nå vurderer jeg å stenge trollet på badet så jeg slipper å høre på pipinga (som er sånn: "ååååh hater livet mitt *glor på meg* det er så syyyyyyynd i meg".

(Skal såklart ikke stenge dyret på badet, men kunne trengt en mute-knapp nå...)20140411_155340.jpg20140411_155340.jpg 20140411_155340.jpg

Hahah bildet kom bare opp 3 ganger ja...
Uff, visste seg at stakkaren hadde massiv diaré :p var ikke kommet oss ut av bilen før han sprang inn i nærmeste kratt og en brun stråle sto ut av rompa på han. Uff, stygt å le, men han er jo så stakkarslig hele tiden at når han først piper fordi han må noe, tror jeg jo han bare kjeder seg som vanlig xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fnis, og han har vann og mat? Bikkja her kan finne på å holde på sånn han også, men han gir seg når han får ligge oppå meg :P Det er riktig nok en jack russel da, ikke sånn stor fin som du har!

Hahah bildet kom bare opp 3 ganger ja...
Uff, visste seg at stakkaren hadde massiv diaré :p var ikke kommet oss ut av bilen før han sprang inn i nærmeste kratt og en brun stråle sto ut av rompa på han. Uff, stygt å le, men han er jo så stakkarslig hele tiden at når han først piper fordi han må noe, tror jeg jo han bare kjeder seg som vanlig xD

Haha dakar!

Fnis, og han har vann og mat? Bikkja her kan finne på å holde på sånn han også, men han gir seg når han får ligge oppå meg :P Det er riktig nok en jack russel da, ikke sånn stor fin som du har!

Mat får han på kvelden vanligvis, siden han kun spiser på natta uansett (sær, ja!) Men kom jo på når jeg tok innholdet fra bikkja i nærmere øyesyn at han knabba noe kotelettbein igår og maula i seg, så tror det kan være det :p
Nå er han heldigvis fornøyd og "tom", så nå ligger han strak ut med en ball i munnen :p

Sikkert løpetid i nærheten ;) de har nese for sånt ;) da får de sånn stressa oppførseø(som regel)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sikkert løpetid i nærheten ;) de har nese for sånt ;) da får de sånn stressa oppførseø(som regel)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spørs bare om det ikke er noe gode dufter i luften som gjør han gal i hodet om dagene, er vel tiden for det nå på vårparten? Litt våryre snupper rundt om i nabolaget :p

Fniiiis! Uff, stygt å le, men va jo litt morsomt og :P Men an va jo utrulig flink så klarte å holda seg så lenge, eg e imponert :)

Back
Topp