Som fortjent

[trultemor]

Elsker forumet
Senest i går skrøt jeg uhemmet av mine 1-gangs-spybarn. Gjett hvem som spøy i natt? OG som spøy så spruten sto i dag? Jo da, det var eldstesnuppa det. Minsteknerten er ikke syk, håper han slipper også!! Han er løs i magen da. Men etter å ha skrevet dette blir sikkert han spysyk også. 

ORIGINAL: *Tina*

Uffameg...!  God bedring[:)]
Gruer meg til jeg får min første oppkast-runde med Anna Theresa!

ORIGINAL: Tinkaling

så kjedelig a![:o]

god bedring.

Den spys syken er så kjedelig[:'(] håper ikke vi får det en gang til..

God bedring til de små[;)]

Huff... Spyunger er ikke noe gøy! Mille har ikke kastet opp siden mandag, så krysser fingrene for at det er over nå... Men hun hadde det i 5 dager, så har skiftet sengetøy masse den siste uken ja... Blæh [:'(] Syns så synd på de også vettu... Stakkar små!

ORIGINAL: stinemille

Huff... Spyunger er ikke noe gøy! Mille har ikke kastet opp siden mandag, så krysser fingrene for at det er over nå... Men hun hadde det i 5 dager, så har skiftet sengetøy masse den siste uken ja... Blæh [:'(] Syns så synd på de også vettu... Stakkar små!

5 dager? det var lenge! Her har snuppa hatt det i 1 dag, hehe. Er over nå virker et som. Hun er i fin form. Bæsja i dusjen i dag, og den var fast og fin, hehe, så alt ser bra ut. Knert har ikke blitt sjuk denne gangen, så vi krysser fingra for at han ikke skal bli det heller.

Back
Topp