Som de forandrer seg:-)

Anette ligger å skravler med tvn nå, har ikke hjerte til å ta henne bort, hun ligger å råflirer, så får ligge der litt til:-)

Herlig! :) Mannen gikk ut med snuppa og hunden kl 18, hun bruker bare å sove 1 time om gangen så det gjør ikke noe mht kveldsstell...men nå har hun sovet i 2 timer der ute, 1 time etter at han kom tilbake og parkerte henne på trappa...er redd for at hun har tatt kveld/natt der ute :confused:

Såpass ja, kanskje hun liker at det er litt kjølig:-)

det bruker å være 10-13 grader på soverommet om natta, som om det var saken så skulle hun sovet så godt hver kveld... :P lurer på om jeg kanskje må vekke henne snart??? Har liksom ikke lyst til det heller for hun har sovet lite idag o_O

Alltid et dilemma det der:-) Kan jo prøve å legge henne over i senga si:-)

Hun våkna, fikk velling og mm og så pysj på! :) Nå skal vi snart ta kveld sammen alle mann, som vanlig ;)

Får håpe dere får sove godt:-)

Vis vedlegget 1511

Før elsket Anette å ligge under babygymmen sin leeenge, pludret og pratet med lekene sine. Hun var ikke så glad for å sitte på fanget, kun hvis det var litt kos etter amminga:) Nå liker hun ikke å være under gymmen så lenge lenger, og skal mye mer opp i fanget, kan sitte lenge for å kose eller desverre se på tv.

Hun har blitt mer skeptisk til nye mennesker, og det tar litt tid før hun smiler til dem. Hvis vi har besøk er hun litt mer reservert merker jeg, pludrer og skravler mye mer når hun er alene sammen med oss.
Mange nye lyder har kommet til også, både pludre lyder og irriterte lyder :smiley-angelic006
Sovinga har også forandret seg, sover bedre om natten og nesten ingenting på dagtid lenger.

Endelig har vi fått vippestol, den er stor suksess om dagen, da får hun sitte litt i den sammen med oss i sofan:)
Hvordan har deres bebiser forandret seg den siste tiden?:)

Hvor har du funnet rosa spøkelsepledd??? Har kun funnet lyseblå,lilla og turkis....
Digget den <3 <3 Har ikke funnet den på noen princess. Er den ny i butikk? :D

Hvor har du funnet rosa spøkelsepledd??? Har kun funnet lyseblå,lilla og turkis....
Digget den <3 <3 Har ikke funnet den på noen princess. Er den ny i butikk? :D

Jeg arvet pleddet etter jentene til søstra mi, så det er noen år gammelt desverre :dontknow

Jeg kjøpte lysrosa spøkelsespledd i 2009 til Neline, kjøpte blått til Emmeth nå i september. Har de ikke rosa nå altså? Kjøpte på Princess:)

Back
Topp