Som de forandrer seg:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Anette 1.jpg

Før elsket Anette å ligge under babygymmen sin leeenge, pludret og pratet med lekene sine. Hun var ikke så glad for å sitte på fanget, kun hvis det var litt kos etter amminga:) Nå liker hun ikke å være under gymmen så lenge lenger, og skal mye mer opp i fanget, kan sitte lenge for å kose eller desverre se på tv.

Hun har blitt mer skeptisk til nye mennesker, og det tar litt tid før hun smiler til dem. Hvis vi har besøk er hun litt mer reservert merker jeg, pludrer og skravler mye mer når hun er alene sammen med oss.
Mange nye lyder har kommet til også, både pludre lyder og irriterte lyder :smiley-angelic006
Sovinga har også forandret seg, sover bedre om natten og nesten ingenting på dagtid lenger.

Endelig har vi fått vippestol, den er stor suksess om dagen, da får hun sitte litt i den sammen med oss i sofan:)
Hvordan har deres bebiser forandret seg den siste tiden?:)

:welcome

Lillebror har forandret seg veldig kroppslig i det siste!
Fått mye mer kontroll på kroppen sin.
Ruller av og til fra rygg til mage og elsker å ligge på magen og kikke seg i speilet =)
HAr også helt andre lyder enn før, babler masse og kan neeeeesten le :D

Så flink han er, det klarer ikke tuppa mi enda:-) Men hun har blitt mye mer glad i å ligge på magen etter vi fikk gymmatte:-)

Så flott bilde forresten :)
Vippestolen er stor stas her og!!

Så fin ho var i vippestolen sin:-)
Vi kjøpte babymatte forrige uke,og nå har hun virkelig fått dreisen på rulling fra rygg til mage.Hun triller rundt med en gang jeg legger henne ned,og vil veldig gjerne åle seg fremover og.Har ikke helt teknikken inne der enda,da:-)

Ellers så "kjaser" hun hele tiden,og finner stadig nye lyder.Og hvis noe er veldig gøy så ler hun høyt og trillende <3

Ikke blitt skeptisk enda,men det kommer vel!

Takk, hun høres ut som en liten undulat når hun koser seg i den:-)

Jeg gleder meg til hun får det til, det er så spennende å følge med på alt som skjer:-)

Hermine har plutselig begynt å like å ligge på mage. Hun hiver seg rundt med en gang jeg legger henne ned, og kaver for å få tak i lekene sine :) Hun kan ligge oppmot et kvarter på magen før hun blir sliten og begynner å klage. Prøver å lære henne at hun kan rulle seg selv tilbake til rygg, men hun har ikke skjønt det helt enda :p Gymmatta vi fikk til jul er nesten ubrukelig for hun ligger bare på den i 2 minutter før hun kaver seg av den, så nå har vi begynt å bruke trappegrinda! Utrolig hvor fort hun kaver seg bortover gulvet! o_O Hun ligger på rygg og sparker fra med beina og kommer seg rundt på det viset, på magen sparker hun rumpa opp i været og åler seg forover :)
Ellers så skravler og babler hun fra hun våkner om morran og til hun tar kveld, lange setninger med ulike lyder :) Noen ganger skremmer hun seg selv fordi hun hyler så høyt :rolleyes:

SÅ søt hun er der hun sitter <3

Fie likte også tidligere å ligge leeenge under baby gymmen, hun kunne også søvne av under der.
Men nå er hun så nysjerrig at det går ikke ann å la henne ligge lenge, før da blir hun sint :P og jeg må legge henne i vuggen før at hun skal sove nå.

Også har hun begynnt me å skal stå i fanget, hun blir stiv som en stokk å smilet går over hele ansiktet <3 og prater å veiver med armene <3

Hun er også blitt flink å kordinere armene sine, i dag fikk hun tak i flasken sin når vi var på bytur <3
dsc0077nt.jpg

Så søt og flink lita pie:-)

Anette blir også sint hvis hun ligger under den for lenge:-) Hvis hun skal sove på dagtid nå skal hun bare ligge ved puppen, blir skikkelig sint om jeg legger henne i vogga, sånn var det ikke før :confused004

Tror Hermine rett og slett er lei babygymmen sin! Er ikke så rart når hun har ligget under der i 4 måneder! Men nå kommer hun seg jo litt rundt og får tak i lekene som ligger på gulvet, så hun har liksom ikke det behovet for at de skal henge over henne lengre :)

Åååh, så søt hu er:rolleyes::rolleyes: Emmeth er og lei babygymmen sin, så tenkt og bytte ut noen av lekene på den, godt m litt variasjon:p Han er glad i vippestolen sin og liker godt og ligge på gulvet også;)

Ikke lei av babygymmen her, men i dag fant han ut at om han sprellet nok, så kom han seg på tvers av den og kunne sparke i lekene istedet :p

Ja, fie er også gla i å sitte i vippestolen, men hun er en tv slave :P så jeg må snu henne fra tv´n eller så sitter hun bare å ser på den :P

Emmeth og elsker tv, så snur seg mot den når han får flaske, ellers har han ikke muligheten til og se tv:p

Her er det litt forskjellig fra dag til dag om babygymmen er no tess. I dag har han ikke villet ligge stort på gulvet i det hele tatt. Vippestolen er genial! Skal jeg få dusjet, hengt opp klær eller noe som helst i løpet dagen, så må jeg drasse med meg den rundt omkring der det skjer :p Da jeg pynta juletreet før jul satt Asle som et tent, lite lys og fulgte med, men begynte å gråte da jeg var ferdig :p Begrenset hvor stolt man er av resultatet når publikummet griner ;)

Hermine er ikke spesielt begeistret for vippestolen...like greit det, for de får jo ikke akkurat utfoldet seg fysisk når de sitter fastspent i den. Så jeg slenger henne liksågodt ned på gulvet der jeg er å styrer. På badegulvet og ganggulvet, så trille hun avgårde og tar seg en prat med hunden mens jeg gjør litt ymse :) Hun storflirer til hunden når han står å ser på henne og logrer, sååå glad i Pontus, hundekompisen sin!

Emmeth og elsker tv, så snur seg mot den når han får flaske, ellers har han ikke muligheten til og se tv:p

Hehe godt å vite at det ikke er bare pia her som er tvslave. Vi kan nesten ikke ha på tvn:-) Vet ikke hvor skadelig det er men, hørt at ikke er så bra de ser for lenge i hvertfall.

Hehe godt å vite at det ikke er bare pia her som er tvslave. Vi kan nesten ikke ha på tvn:-) Vet ikke hvor skadelig det er men, hørt at ikke er så bra de ser for lenge i hvertfall.

Aner ikke hvor skadelig det er for øynene til de små, men better safe then sorry;) så her ser han minimalt m tv:p men bare under flaskemating:)

Hermine elsker også tv'n, pc'n og å se på tlf! Alt med lys er spennende! Bruker å snu vippestolen vekk fra tv'n, men da vil hun ikke sitte i den :P

Back
Topp