Som å vente på mensen?

Lottemora

Flørter med forumet
Septemberlykke 2021
Flere som har det sånn at det føles som mensen er rett rundt hjørnet, den følelsen/ smertene i forkant av mens.. jeg går på do ekstra ofte bare for å sjekke om det har kommet noe blod! Det er såå slitsomt, men om jeg ikke husker helt feil så hadde jeg samme følelsen når jeg var gravid med gutten min. Hvor lenge varer den følelsen? Når innser man egentlig at man faktisk ER gravid?

:smiley-angelic002
 
Sniker fra august. Jeg kan fortsatt føle jeg får mensen, og forventer og se blod når jeg går på do. Er i uke 11. :oops:
 
Samme her! Men murringene er annerledes nå enn før mensen. Klarer ikke forklare det, men helt likt sist :hilarious:
 
Sniker fra august. Jeg kan fortsatt føle jeg får mensen, og forventer og se blod når jeg går på do. Er i uke 11. :oops:

åå, det er lenge å gå rundt å ha det sånn.. synes du det er like ekstremt nå som i starten eller har det blitt bedre? :smiley-angelic001
 
I forrige svangerskap blødde jeg av og på fra uke 4 til uke 15, så gikk med konstant følelse av at NÅ går det galt. Men sitter nå her med en frisk og fin 2 åring :)
Jeg kommer uansett til å få noia om jeg oppdager blod denne gangen, og sjekker OFTE... vil sikkert gjøre det frem til OUL..
 
I forrige svangerskap blødde jeg av og på fra uke 4 til uke 15, så gikk med konstant følelse av at NÅ går det galt. Men sitter nå her med en frisk og fin 2 åring :)
Jeg kommer uansett til å få noia om jeg oppdager blod denne gangen, og sjekker OFTE... vil sikkert gjøre det frem til OUL..

Huff! det må ha vært ekstremt stressende for deg.. hvordan har det vært til nå, i dette svangerskapet? Håper virkelig du slipper det denne gang!
:love7
 
:Heartpink
Samme her! Men murringene er annerledes nå enn før mensen. Klarer ikke forklare det, men helt likt sist :hilarious:

ja det er jo ikke helt det samme, men kjenner ett slags ubehag det nede nesten komstant.. også med en gang du føler deg okei, så blir man bekymra for det også.. herregud så heldige de er de som bare klarer å nyte! :Heartpink
 
Huff! det må ha vært ekstremt stressende for deg.. hvordan har det vært til nå, i dette svangerskapet? Håper virkelig du slipper det denne gang!
:love7
Hittil gått veldig fint :) de fant jo ut til at grunnen til at jeg blødde var at morkaka lå delvis over mormunnen. Så når,livmore vokste/strakk seg, så fikk jeg småblødninger..
men siden jeg nettopp hadde opplevd en MA i uke 9, så var det sykt stressende med de småblødningene.. slappa ikke av før OUL i uke 19 tror jeg :wideyed:
 
Jeg og! Går på do 100 ganger om dagen... Husker det var sånn sist og, gikk masse på do. Ga seg når jeg først stolte på kroppen i uke 12.
 
Hittil gått veldig fint :) de fant jo ut til at grunnen til at jeg blødde var at morkaka lå delvis over mormunnen. Så når,livmore vokste/strakk seg, så fikk jeg småblødninger..
men siden jeg nettopp hadde opplevd en MA i uke 9, så var det sykt stressende med de småblødningene.. slappa ikke av før OUL i uke 19 tror jeg :wideyed:

Godt at de fant ut grunnen for blødningene dine! Må ha vært tungt å hatt det sånn. Husker godt fra forrige svangerskap at du venter på en milepæl og tenker at ”da kan jeg endelig slappe av“, men det skjedde liksom aldri hos meg, man ble vel roligere, men det skjer jo tusen ting oppi hodet på en gang.. skal virkelig prøve for alt i verden å nyte denne graviditeten! Har hatt lyst på nr.2 nå i nesten fem år.. og virkelig misunnet (også unnet) alle jeg har sett rundt meg være gravid..
:love7
 
Jeg og! Går på do 100 ganger om dagen... Husker det var sånn sist og, gikk masse på do. Ga seg når jeg først stolte på kroppen i uke 12.

ja om man ikke var nok på do ifra før.. bare man kjenner antydning til utflod eller at det er ”lenge“ siden sist du sjekka.. :smiley-ashamed004
 
Back
Topp