Solvit

brummemor

Gift med forumet
Hvor er det du jobber? (siden det er naturbrukslinje...)   

Hehehehehe, jeg gikk VK1 på Jensvollen, når det var hest som prøveår! (-Det første året de hadde hest...) Hmm, mon tro om det er noen av lærerene derifra på Lier???

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: brummemor

Hehehehehe, jeg gikk VK1 på Jensvollen, når det var hest som prøveår! (-Det første året de hadde hest...) Hmm, mon tro om det er noen av lærerene derifra på Lier???

Hhhahahha wehey... dette kan bli gøy... Husker du noen navn? Da gikk jeg der året før deg tenker jeg...

Hmm jeg gikk der 90 eller?   

Hadde ei som het Hilde Tørnby i norsk og de andre tørre fagene, hehe
Meldgaard, men han er vel gått av med pensjon
så var det resten da... galloperendealzheimer vet du... hehe   

Hhhahahha wehey... dette kan bli gøy... Husker du noen navn? Da gikk jeg der året før deg tenker jeg...

Hmm jeg gikk der 90 eller?   

Hadde ei som het Hilde Tørnby i norsk og de andre tørre fagene, hehe
Meldgaard, men han er vel gått av med pensjon
så var det resten da... galloperendealzheimer vet du... hehe   
Nope... Var det hest på skolen der så tidlig eller bare linja?

Bare linja. Vi var på travbaben og DOR

Hehe, da gikk du der litt etter meg da!

Hmm, irriterer meg at jeg ikke kommer på hva han ene læreren heter! Mørk, med bart. Ikke så høy, kanskje 175cm. Ringer det en bjelle hos deg? Lurer på om han er på Lier også!!

Hmm, irriterer meg at jeg ikke kommer på hva han ene læreren heter! Mørk, med bart. Ikke så høy, kanskje 175cm. Ringer det en bjelle hos deg? Lurer på om han er på Lier også!!

Alf Erik? Eller så er det han jeg ikke husker navnet på som ikke jobber der lenger. Hva hadde du han i da?

JA!! Det var det, han var utrolig hyggelig!

Alf Erik? Eller så er det han jeg ikke husker navnet på som ikke jobber der lenger. Hva hadde du han i da?

JA!! Det var det, han var utrolig hyggelig!
Oy.. fulltreffer:) Jo da han er en arbeidskolega av meg. Og jeg hadde han også selv når jeg gikk der, så litt morsomt. Jeg har mobbet han litt fordi når jeg gikk der var klassen min med på å planlegge bygging av stallen. Vi ville lage 5 bokser mens han ville ha 4 bokser og 2 spilt. Vi var veldig imot spilt. ( de bygde det selvsagt som han ville) Men hva tror du ble gjort i ettertid. Joda spilttauene er borte[:D] Husker du hvilke fag du hadde han i?

Hehe, jeg med galloperende alzheimer skal huske 17 år tilbake??? hahahahahaha, morsom du! Men han husker nok klassen min! Vi var en gjeng med GALE jenter (og 2 indiere som var plassert der av aetat tror jeg...) og vi hadde jo det prøveprosjektet med hest, så det ble mye morro! hehehehehehe

Ja gjør det! Og om han husker noe, må du hilse han masse fra Cecilie!! Så morro at han har fått barn da!

Er han gift eller? Han er jo bare så utrolig hyggelig! (han bør jo ha funnet en trivelig kjæreste!)

Er han gift eller? Han er jo bare så utrolig hyggelig!
Nei det er han ikke, men samboer.

Oki, men hils han masse da, om han husker noe! (Kan jo være han har fortrengt oss, hahahahahaha)  

Back
Topp