Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Solvit
ORIGINAL: brummemor
Hehehehehe, jeg gikk VK1 på Jensvollen, når det var hest som prøveår! (-Det første året de hadde hest...) Hmm, mon tro om det er noen av lærerene derifra på Lier???
Hhhahahha wehey... dette kan bli gøy... Husker du noen navn? Da gikk jeg der året før deg tenker jeg...
ORIGINAL: brummemorNope... Var det hest på skolen der så tidlig eller bare linja?
ORIGINAL: brummemor
Hehehehehe, jeg gikk VK1 på Jensvollen, når det var hest som prøveår! (-Det første året de hadde hest...) Hmm, mon tro om det er noen av lærerene derifra på Lier???
Hhhahahha wehey... dette kan bli gøy... Husker du noen navn? Da gikk jeg der året før deg tenker jeg...
Hmm jeg gikk der 90 eller?![]()
Hadde ei som het Hilde Tørnby i norsk og de andre tørre fagene, hehe
Meldgaard, men han er vel gått av med pensjon
så var det resten da... galloperendealzheimer vet du... hehe![]()
ORIGINAL: brummemorAlf Erik? Eller så er det han jeg ikke husker navnet på som ikke jobber der lenger. Hva hadde du han i da?
Hehe, da gikk du der litt etter meg da!
Hmm, irriterer meg at jeg ikke kommer på hva han ene læreren heter! Mørk, med bart. Ikke så høy, kanskje 175cm. Ringer det en bjelle hos deg? Lurer på om han er på Lier også!!
ORIGINAL: brummemorOy.. fulltreffer:) Jo da han er en arbeidskolega av meg. Og jeg hadde han også selv når jeg gikk der, så litt morsomt. Jeg har mobbet han litt fordi når jeg gikk der var klassen min med på å planlegge bygging av stallen. Vi ville lage 5 bokser mens han ville ha 4 bokser og 2 spilt. Vi var veldig imot spilt. ( de bygde det selvsagt som han ville) Men hva tror du ble gjort i ettertid. Joda spilttauene er borte[:D] Husker du hvilke fag du hadde han i?
ORIGINAL: brummemorAlf Erik? Eller så er det han jeg ikke husker navnet på som ikke jobber der lenger. Hva hadde du han i da?
Hehe, da gikk du der litt etter meg da!
Hmm, irriterer meg at jeg ikke kommer på hva han ene læreren heter! Mørk, med bart. Ikke så høy, kanskje 175cm. Ringer det en bjelle hos deg? Lurer på om han er på Lier også!!
JA!! Det var det, han var utrolig hyggelig!