Kaster meg på her, er ny her inne og er en veldig utålmodig prøver... Jeg har etter en gynekologisk sjekk på mandag etter exu fått en helt klar beskjed når jeg har El etter sjekk på hvor stor folikkelen er, og har El nå på fredag
begynte derfor mandag med solvipect og kjøpte grapefruktjuice i går. Veeeeeeelig spent på om det virker
har lest at man kan enten spise eller drikke ananas etter El for at egget skal feste seg, samt ha varmeflaske på magen. noen som har erfaring med dette? 
begynte derfor mandag med solvipect og kjøpte grapefruktjuice i går. Veeeeeeelig spent på om det virker
har lest at man kan enten spise eller drikke ananas etter El for at egget skal feste seg, samt ha varmeflaske på magen. noen som har erfaring med dette?
alltid likt hostesaft generelt
Jeg ble gravid i nov, på 2.pp. Overraskende at dt gikk så fort, men endte i SA i uke 5+5 og viste seg dessverre å være exu og ble operert 2.des hvor de fjernet høyre eggleder, var da 7+0.. Ganske knust å vil ha ny spire fort.. Men alt virker til å være ok, siden vi ble gravide så fort sist, så tyder jo bra
krysser alt jeg har nå