Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det har eg lest men vet ikke om det stemmeKan Solvipect benyttes som slimløsende hostesaft istedet for Bisolvon??
(Har en flaske stående nemlig..)![]()
Kan Solvipect benyttes som slimløsende hostesaft istedet for Bisolvon??
Selges på apotek, men også i butikker som selger apotekvarer. Her har de for eksempel på coop extraNår bør det brukes fra? Selger de Solvipect i dagligvare eller apotek?![]()
Solvipect ekstra stor flaske kjøpt inn!Selges på apotek, men også i butikker som selger apotekvarer. Her har de for eksempel på coop extra![]()
Brukte solvipect for første gang denne pp. Drakk også grapefruktjuice før EL, og tok wild yam etter EL. Fikk positiv gtest 7 dpo!Kan Solvipect benyttes som slimløsende hostesaft istedet for Bisolvon??
Oppdaterer denne litt jegbrukte Solvipect for første gang denne syklusen, startet like etter mensen var over, og sluttet samme dag som vi sluttet å legge inn aksjer. Spiren satt, og idag 9 dpo fikk jeg positiv digital test
![]()
Tilfeldig? Jeg velger å tro at det hadde innvirkning![]()
Pp 4, men måned 6 etter vi startet som prøvere, hadde noen lange sykluser. Tok som det sto på flaska: 10ml 1-2 ganger pr dagHvilken prøveperiode var dette? Hvor mye solvipect tok du hver dag? Gratulerer med positiv test!'!
Er det sånn at den slimløsende som heter Bisolvon ikke er godt for noe?