Solvipect???

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Kan Solvipect benyttes som slimløsende hostesaft istedet for Bisolvon??

(Har en flaske stående nemlig..) :D

Lest at det er mye bedre å bruke solvipect, pga et middel den inneholder som bisolvon ikke har ;)

Når bør det brukes fra? Selger de Solvipect i dagligvare eller apotek? :)
Selges på apotek, men også i butikker som selger apotekvarer. Her har de for eksempel på coop extra :)

ja det skulle jeg da mene? :)

Kan Solvipect benyttes som slimløsende hostesaft istedet for Bisolvon??

(Har en flaske stående nemlig..) :D
Brukte solvipect for første gang denne pp. Drakk også grapefruktjuice før EL, og tok wild yam etter EL. Fikk positiv gtest 7 dpo! :D positiv digital 9 dpo. Lykke til :D Syns det var verdt det til tross for smak :p

Oppdaterer denne litt jeg :) brukte Solvipect for første gang denne syklusen, startet like etter mensen var over, og sluttet samme dag som vi sluttet å legge inn aksjer. Spiren satt, og idag 9 dpo fikk jeg positiv digital test :D

Tilfeldig? Jeg velger å tro at det hadde innvirkning ;)

Oppdaterer denne litt jeg :) brukte Solvipect for første gang denne syklusen, startet like etter mensen var over, og sluttet samme dag som vi sluttet å legge inn aksjer. Spiren satt, og idag 9 dpo fikk jeg positiv digital test :D

Tilfeldig? Jeg velger å tro at det hadde innvirkning ;)

Hvilken prøveperiode var dette? Hvor mye solvipect tok du hver dag? Gratulerer med positiv test!'!

Er det sånn at den slimløsende som heter Bisolvon ikke er godt for noe?

Jeg søkte såvidt på nettet nå, der fant jeg en nettside som refererer til dette. Der nevner de én studie som har vist at virkestoffet guaifenesin _kan_ virke stimulerende på eggløsningsslim. Denne artikkelforfatteren fant ikke noen artikler angående bromheksin.

Guaifenesin finnes i Solvipekt, Bromheksin finnes i Bisolvon..

Så her er det virkestoffet det dreier seg om, ikke symptomene som skal behandles :)

Back
Topp