Anede Elsker forumet 23 Aug 2007 #21 Gratulerer såååå mye med dagen Solveig!!! Håper du har hatt en fantastisk dag med masse kos og gøy!! klem fra meg og Markus
Gratulerer såååå mye med dagen Solveig!!! Håper du har hatt en fantastisk dag med masse kos og gøy!! klem fra meg og Markus
L Lehcar Elsker forumet 23 Aug 2007 #22 Gratulerer så masse masse med dagen! Stor bursdagsklem fra Lotte og Lehcar[:)]
Olive76 Forumet er livet 23 Aug 2007 #23 Gratulerer en masse en dag for sent! Presisjon er ikke min sterkeste side når jeg har ferie[;)]
Actrine Forumet er livet 9 Aug 2010 #24 Dytter frem denne! Så fort tiden går.. ikke lenge til Solveig er 4 år![:D]
T Trillemor82 Forumet er livet 9 Aug 2010 #26 ja, tenk det.. helt sykt... ikke mange dagene igjen nå gitt...[:D]
lenemor Forumet er livet 9 Aug 2010 #27 Så morsomt - og så gøy å se at så mange av de som gratulerte den gangen for tre år siden fremdeles er her i dag [:D]
Så morsomt - og så gøy å se at så mange av de som gratulerte den gangen for tre år siden fremdeles er her i dag [:D]