Solstikk...

brummemor

Gift med forumet
Jeg har fått solstikk, og det anbefales ikke! Hadde 39,7 i natt, 45 minutter etter at jeg hadde tatt pinex forte. Nå har jeg 39,2. (min normaltemp er 36,4...)

Kokte jo bort i natt, og nå fryser jeg forderva! Og typisk, så skal gubben jobbe i hele dag...[:(][:'(]

Nå sitter jeg inne med 39,1 i temp. Renner bort![:'(] Ikke orker jeg å spise eller drikke noe særlig (har ikke spist, os drukket kanskje en liter...) Får se det an litt, og ringe legevakta og høre om jeg kanskje burde ha litt væske...[:(]

Høres ikke greit ut!! sender en god bedring klem-og anbefaler mye væske og litt salt (evt drikk farris)

ORIGINAL: Nates Mamma

Høres ikke greit ut!! sender en god bedring klem-og anbefaler mye væske og litt salt (evt drikk farris)

Tusen takk! Problemet mitt, er at jeg blir kvalm når jeg drikker...[8|][:(]

ORIGINAL: Nates Mamma

ORIGINAL: bondekone

å uff vet at hs her anbefaller farris med eplemost(den på glassflaske) for da får en i seg salter og litt næring.
klem og god bedring

Dette funker kjempebra vennen, så anbefaler det på det varmeste! Hjelper masse mot kvalmen og du vil føle deg så mye piggere etterhvert. Viktig at du får i deg væske for å holde koll på tempen! Ønsker god bedrings i massevis[;)]

Tusen takk!

Drikker farris, glemte å kjøpe eplemost. Får kjøpe det på butikken i dag! (Glemmer alt om dagen...[:)])

Er litt bedre i dag, men fortsatt ikke god, så vi får håpe det er på vei tilbake!

Huff - solstikk er ikke no moro, nei! God bedring, håper du blir fort frisk igjen[;)]

Back
Topp