Solskjerming til vogna

Vi har skjerm fra Tinkafu, veldig fornøyd. Tror også at jeg ville irritertert meg over en sånn type solskjerm, jeg er avhengig av at jeg kan justere den som jeg vil, og at jeg har rask tilgang til mini :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har skjerm fra Tinkafu, veldig fornøyd. Tror også at jeg ville irritertert meg over en sånn type solskjerm, jeg er avhengig av at jeg kan justere den som jeg vil, og at jeg har rask tilgang til mini :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Den har jeg også:) veldig fornøyd!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
dooky.jpg


Jeg har noe liknende.. Denne.. Den kan henge som en liten skjerm slik som på bilde.. Eller du kan dra den ut, og knyte den til styret.. Da blir det ganske likt som den du har på bilde.. Funker veldig bra egentlig.. Man får bort den verste sola også på beina.. En annen ting er at den også kan brukes på samme måte som en slags beskyttelse, ved for eksempel snøfall.
 
Jeg har festet en gulpeklut under vognpynten. Fungerer fin-fint! ;-) Ser omtrent ut som bildet over.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...n-uv50-svart?gclid=CIq8hY26_74CFaXNcgodFScAdw

Denne har jeg og jeg tenker ofte på hvor glad jeg er for å ha den, den er rett og slett amazing! Sola slipper ikke inn på noen måte og den skjermer også for vind. Også kjekt at den har form som en vanlig kalesje og ikke som en rullgardin.
Den du linker til TS hadde jeg ikke satset på, da den ikke skjermer noe på sidene... Ikke alltid man går med sola rett bak eller fram om seg... :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Denne er på emmaljunga vognene! Er ikke fornøyd fordi sola kommer inn fra siden og poenget blir borte.. Skal kjøpe en som dekker bedre..
 
Har den der på nitroen, men ikke brukt den enda. På kalesjen til edgen er den ikke der. Bruker bare å dra kalesjen godt ned jeg, da kommer det ikke sol inn.
 
Denne er på emmaljunga vognene! Er ikke fornøyd fordi sola kommer inn fra siden og poenget blir borte.. Skal kjøpe en som dekker bedre..

Du vet at på baksiden av "hetten" på emmaljunga vognene er det en glidelås du kan åpne for å forlenge hetten. Du drar den lengre fram over vogna. Null sol som kommer inn til babyen da;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp