Solskjerming til bil

Bygdejenta

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Noen som har erfaring med god solskjerming? Trenger noe som faktisk sitter der det blir plassert. Har litt vel god erfaring med det som faller av etter en stund :shifty:
 
Vi har fra biltema, og den har vi hatt i to år nå uten at avfalling har vært et problem.
 
Jeg kjøpte solskjerming på ebay faktisk, er sånn en trer over døra. Dekker veldig bra, og faller naturlig nok ikke av siden solskjermingen er både på utsiden og innsiden.
 
Er det sånn sugekopp solskjerm? Vi har prøvd en sånn fra Biltema som har sugekopp, men den vil ikke sitte på ruta i bilen min :banghead:

Ja, sitter som støpt i både min og mannen sin bil. Eneste er at småen et par ganger har klart å rive den i mannen sin bil løs, for å susse fiskene på den :pHm, kanskje vaske vinduet med noe fettfjernende, så de sitter?
 
Ja, sitter som støpt i både min og mannen sin bil. Eneste er at småen et par ganger har klart å rive den i mannen sin bil løs, for å susse fiskene på den :pHm, kanskje vaske vinduet med noe fettfjernende, så de sitter?
Får prøve å vaske de med noe fettfjernende, ja, så kanskje de sitter da. Verdt et forsøk! :joyful:
 
Vi er veldig fornøyd med prince lionheart. Er en film som festes på ruten med statisk elektrisitet. Prøvde med solskjerming med sugekopp først, men syns ikke de holdt.
 
Back
Topp