Solskjerm til bil

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Vi skal snart på bilferie og behøver solskjerming til mini.
Noen som har noe å anbefale?
Vi har axikid minikid og ser at man kan kjøpe en solskjerm å sette på denne, men funker det egentlig så bra og er det nok? Bør vel ha noe i vinduet også, men ser for meg at poden ville likt å ha den på :p

Vi har hatt sugekoppskjerm før og det ble bare rivd av og ødelagt... Men nå er han jo 2,5 år og skjønner litt mer poenget med å ha solskjerming på, kanskje? :hilarious:
 
Vi har prince leonheart som blir festet med statisk elektrisitet rett på ruten, fungerer mye bedre enn de med sugekopp
 
Hva med tinkafu sin solskjerm? Ser de reklamerer for at det skal funke bra :)
 
Jeg ønsket å sote vinduene mer bak før vi reiste på bilferie. Tiden gikk og plutselig var avreisedagen der og ingen soting. Ble en billig dritt fra Europris og angrer på at jeg ikke fikk sotet rutene.
 
Jeg ønsket å sote vinduene mer bak før vi reiste på bilferie. Tiden gikk og plutselig var avreisedagen der og ingen soting. Ble en billig dritt fra Europris og angrer på at jeg ikke fikk sotet rutene.

Enig, sota ruter er det eneste som gir optimal solskjerming! I tillegg gjør det bilen litt svalere :) hadde aldri klart oss uten :p
 
Back
Topp