Solskinnshistorie? Gått fint etter 2 SA?

Snuppeguri

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Marsboerne 2023
Hei!

Jeg er nå gravid for 3. Gang og veldig redd for at noe skal gå galt - igjen.

SA som 20 og 24.åring. Er nå 25 - frisk - og gravid igjen.
Tenker jo at statistisk sett bør det jo gå fint denne gangen, men statistikk er jo egentlig ikke noe safe å høre på..

Er det noen her som har fått en frisk baby på 3.forsøk? Uten noe hjelp/støtte medisin eller lignende. Men helt naturlig?
Isåfall vil jeg gjerne høre din solskinnshistorie!

hilsen bekymret og bare 4+1
 
Jeg fikk først et barn i 2012, begynte å prøve på nr 2 i 2014. Og fikk en sa i 2014 og en i 2015, ble gravid rett etter siste sa og da gikk det fint:happy: :Heartred
Krysser fingrene for at den holder seg påplass hos deg nå:joyful:
 
Vi startet prøvingen i 2017, og ble gravid i både PP1 og PP2, men begge endte i SA. Ble gravid for tredje gang i PP6. Opplevde flere blødninger også i det svangerskapet, men det gikk heldigvis bra :) Ble gravid uten hjelp, og brukte ingen støttemedisiner. Jeg brukte imidlertid babyklister, men så vidt jeg vet er det usikkert om det har noen effekt.

Lykke til med graviditeten, håper du kommer i mål denne gangen :Heartred
 
Jeg hadde 3 SA etter hverandre. Men den fjerde graviditeten endte i en frisk gutt. Ingen hjelp/støtte medisin eller lignende. :)
 
Jeg har hatt 2 sa etter hverandre i august og oktober 2019, og er nå 12 uker på vei, og alt ser ut til å gå fint denne gangen :happy: har fra før to friske jenter :Heartred
 
Tusen takk for alle gode historier ❤️❤️ Håper jeg er like heldig denne gangen!
Fått tidlig UL allerede 6+2. Er 4+2 idag så bare 2 uker til jeg forhåpentligvis kan slappe litt mer av
 
Jeg hadde to SA i uke 10 i 2018. Ganske rett etter SA nr 2 ble jeg gravid igjen og fikk en herlig gutt. Jeg er gravid igjen nå, og prøver å slappe av litt mer denne gangen men det er neimen ikke lett selv om det gikk fint sist...
Lykke til på TUL. Jeg har ikke tul før i uke 9+3, etter eget ønske, men det er veldig lenge til ja :p
 
Første svangerskap endte i frisk gutt født mars 2017. Ble uplanlagt gravid tidlig på høsten 2018, men mistet i uke 6. Da bestemte vi oss for å faktisk prøve, mistet tidlig 2 ganger til. Ble så gravid for 5. Gang (totalt) i februar 2019, og fødte en frisk gutt november 2019.

Da jeg ble gravid i februar 2019 fikk jeg resept på både albyl-e og lutinus (tror jeg det het), men jeg valgte å ikke bruke noen av disse. Hadde en annen magefølelse enn de andre gangene :)
 
Back
Topp