Solskinnsdag :)

miss daisy

Forelsket i forumet
Endelig en flott høstdag her i Rogaland med sol og halvvarm høsttemperatur :) Kjenner energien strømme til !!

Så her har vi vært mye utendørs i dag, og mer skal det bli :)

Hva har dere andre holdt på med i dag da ?!?!

Vi har vært i byen på kafé, handlet litt også skal vi bake skoleboller om ikke lenge.

Høres ut som en skikkelig koselig dag :)

Her er det også endelig litt fint vær! så vi har vært ute å kost oss i sandkassa. (kost og kost, med tanke på all kattebasjen og ungen i magen så er det litt blandete følelser, men jeg spiser jo, i motsettning til min datter ikke sanda :D)

gubben er på jakt, litt missunnelig, men svigermor er på ferie så da må jeg være barnevakt. Har aldri vært på jakt jeg da, men missunnelig for at han kan være ute hele dagen:D

Deilig vær her i Bergen også! :) Jeg har vært på tur med Sondre i det herlige solskinnet idag formiddag, også har jeg ryddet og handlet og nå har vi nettopp spist risgrøt...
Meeen nå har selvfølgelig bekkenet mitt takket for seg for dagen. Sånn går det når man skal gjøre alt man ikke får tid til om hverdagene.... Au au au, ligger strak på sofaen nå.... 

~Peppermynte~ skrev:
Her er det også endelig litt fint vær! så vi har vært ute å kost oss i sandkassa. (kost og kost, med tanke på all kattebasjen og ungen i magen så er det litt blandete følelser, men jeg spiser jo, i motsettning til min datter ikke sanda :D)

gubben er på jakt, litt missunnelig, men svigermor er på ferie så da må jeg være barnevakt. Har aldri vært på jakt jeg da, men missunnelig for at han kan være ute hele dagen:D

Du har iallfall fått vært ute og kost deg :) Og en gang er det nok også din tur til å være med en hel dag på jakt :)

mariannnilsen skrev:
i dag har vi vært ute å leka, og baka rundstykker

Høres ut som en vellykket dag :)

Sillebedille skrev:
Deilig vær her i Bergen også! :) Jeg har vært på tur med Sondre i det herlige solskinnet idag formiddag, også har jeg ryddet og handlet og nå har vi nettopp spist risgrøt...
Meeen nå har selvfølgelig bekkenet mitt takket for seg for dagen. Sånn går det når man skal gjøre alt man ikke får tid til om hverdagene.... Au au au, ligger strak på sofaen nå.... 

Trist med bekkenet :( Men det høres ut som dere iallfall hadde en flott solværsdag i forkant :)

Back
Topp