solsikke1s dagbok

ORIGINAL: hero

ORIGINAL: solsikke1

aaaaaaaaaaaarg!!![:@][:@][:@][:'(][:@][&:] negativ test[:(] men ingen tr heller..

vil at en av delene ska skje sån at eg kan "komma mg videre" på ein måde! off blir gal[&:]

 


håper at du tester possitiv littt seinere da[:D]

 
hb d d e vertfall någe så skjer neri dr... pleie sje ha d sånt men kan ver d e anderledes siden d e fyste tr siden sa en.. men tar ny test i mårå...
 
tenkte på ein ting... eg har jo isje regelmessig syklus har vertfall lenger enn 28 dagar kansje d e vanli at tr komme igjen itte 4-6 uker for de me syklus på 28 dagar... så då tar d litt lenger tid for mg kansje?
 
ORIGINAL: solsikke1

ORIGINAL: hero

ORIGINAL: solsikke1

aaaaaaaaaaaarg!!![:@][:@][:@][:'(][:@][&:] negativ test[:(] men ingen tr heller..

vil at en av delene ska skje sån at eg kan "komma mg videre" på ein måde! off blir gal[&:]



håper det ja[:D]
håper at du tester possitiv littt seinere da[:D]


hb d d e vertfall någe så skjer neri dr... pleie sje ha d sånt men kan ver d e anderledes siden d e fyste tr siden sa en.. men tar ny test i mårå...
 
 krysser fingrene for posetiv test i mårå[:D]
 
har mista tronå på d då me håbehåbe [:)]
 
så e d jobb i mårå itte to ugers ferie , blir hardt, men har nok godt av å få någe aent å tenka på..[:)]
 
hva jobber du med solsikke1?
 
ORIGINAL: hero

hva jobber du med solsikke1?

 
jobbe som maler. ka ti begynne du i den nye jobben?
 
isje ein bra start i dag vertfall[:(] våkna kl hall fem og ingen tr va komt så tog ein gr test og den va seff neg..[:(].  så sto eg opp kvart øve seks og va dautrøtt.. som vanli hehe men hardt ville ha mer ferie!
 
så kom eg mg på jobb då. sko henta någe vann og fant ud eg sko gå på do me d sama! dr hadde tr bestemt sg for å dokka opp [:(] i tilegg hadde hu bestemt sg for å overaska i stede for å få vondt før eg begynne å blø så blei d heller vondt itte eg hadde blødd gjennom arbeidsbuksa...[&:] så blei d i tillegg dobbelt[&:] så vondt så vanli. så ringte sjefen og sa eg gikk hjem pga vondt i magen. vett sje ka an tenkte eg, men d vett jo om sa en... satse på ein bedre dag i mårå...
 
ja ja då har eg vertfall fått begynt på ein ny pp [:)] tenka posetivt! denne pp blir d spira [:D] hehe
 
krysser fingre for denne nye pp[:)]
 
ja nå e eg verfall klar[:D] fikk testane mini posten i dag. 21 el testar og 5 gr-testar hehe
 
ORIGINAL: solsikke1

ja nå e eg verfall klar[:D] fikk testane mini posten i dag. 21 el testar og 5 gr-testar hehe

 
tuuuusen takk for hyggelie mel i dagboka mi
 
så bra at du fikk testene idag da[:D] da er du veldig klar til ny pp.
 
Jeg er så glaaad idag at da jeg satt på toget til venninna mi så fikk jeg tårer i øynene mine, takk gud for solbriller[:)] så ble jeg så glad hos gyn også, så idag var det gledestårer... måtte få det bekrefta flere ganger at alt var ok for var så godt at jeg nesten ikke trodde på det...hihi. jeg har vært så bekymra så skal se at det er derfor jeg ikke har blitt gravid. Nå håper jeg også at hormonene mine stabiliserer seg fort fort(gyn sa at det kanskje var derfor jeg ikke hadde blitt gravid) og hun sa at det var bra jeg hadde slutta på å jobbe natt for det kunne være grunnen....idag skal jeg ta meg et glass eller to med rødvin[:D] så skal sambo til pers neste uke, men er garatert at svømmerne hans er ok, men han vil bare teste..
 
så leit tanta kom....[:@]
 
krysser alle fingre og tær for neste pp [;)]
 
tusen takk[:)] linenil! trenger alle lykke ønskninger jeg kan få :)   prøver og være posetiv og avslappet men er vanskeli! lykke til u også! [:D]
 
ORIGINAL: hero

ORIGINAL: solsikke1

ja nå e eg verfall klar[:D] fikk testane mini posten i dag. 21 el testar og 5 gr-testar hehe


tuuuusen takk for hyggelie mel i dagboka mi

så bra at du fikk testene idag da[:D] da er du veldig klar til ny pp.

Jeg er så glaaad idag at da jeg satt på toget til venninna mi så fikk jeg tårer i øynene mine, takk gud for solbriller[:)] så ble jeg så glad hos gyn også, så idag var det gledestårer... måtte få det bekrefta flere ganger at alt var ok for var så godt at jeg nesten ikke trodde på det...hihi. jeg har vært så bekymra så skal se at det er derfor jeg ikke har blitt gravid. Nå håper jeg også at hormonene mine stabiliserer seg fort fort(gyn sa at det kanskje var derfor jeg ikke hadde blitt gravid) og hun sa at det var bra jeg hadde slutta på å jobbe natt for det kunne være grunnen....idag skal jeg ta meg et glass eller to med rødvin[:D] så skal sambo til pers neste uke, men er garatert at svømmerne hans er ok, men han vil bare teste..

 
håper du har kost deg masse i kveld [:)] du fortjener å feire litt hjalp faktisk på humøre mitt når jeg leste d sto bra til hos deg [:D] nå satse eg på at me blir gravide snart begge to [:D] sikkert greit for an å testa sånt at han og sleppe ver bekymra så kan dokk prøva videre heilt bekymringsfritt [:D]. plutseli vokse magen din. thihi
 
ORIGINAL: swimzy

så leit tanta kom....[:@]

krysser alle fingre og tær for neste pp [;)]

 
tuusen takk[:D]
 
nå har eg vert veldi nerfor pga tr kom og så har d vert så vanvitti vondt.. pleie sje ver sånt blei dårli og lei mg. men håveverken og kvalmen har gitt sg og bare litt murringar. Så i mårå SKA eg våkna  me godt humør og friskt mot! spirå komme når u vil og den komme snart [:D]
 
 
 
masse god bedring
 
Det går mye bedre i dag[:)] tr er nesten reist igjen og ikke noe vondt[:)]
 
Men.. må rett og slett prøva å ver mindre på bv! er her inne heile tida og merker jeg blir mer og mer bekymra! e så mange forskjellige historiar. syns d e mange her inne så e vanvitti sterke og tolmodige personar! eg e rett og slett deprimert eg og eg har kje prøvd så lenge.. men tenker hele tiden på at eg konne ha vert 14+2 i dag. det hadde vert så vanvittig gøy hadde begynt å fått mage nå da...  e så redde eg ska forsetta og tenka sånt når eg endeli blir gravide igjen, og så e eg jo så redde for og mista igjen lese jo om alle de så miste så mange ganger. føle virkeli me dokker fatte sje at dokk takle d.
 
men nå må eg holda mg mindre på pceen ei stond for å få tid te tenka og fokusera på andre ting! men e virkeli koseli og lesa om skriva me andre i samme situasjon så må jo innom å kjikka litt av og te.
 
lykke te alle samen og hb dokk har spirer snart alle samen d fortjene dokk!
 
 
 
Da er jeg tilbake me nytt mot! [:)] må lære meg og ikke la alt dreie seg om å bli gravid! Men tenker jo på d hele tida[8D] ikke lett å la ver følte meg så rar i dag  stikkinger så lurer på om d kan ha vert el... men aner ikke hvordan det føles og er litt tidli.. men med min domme ustabile syklus så er det ikke godt og di.. men negativ el test i dag....
 
har foresten bestemt meg for å ikke drikke cola på et helt år [:D] altfor gla i cola[:-] men vil endre stygge vaner[:)]
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRR GLEDE MEG SÅNT TIL Å BLI MAMMA!!!
Var på besøk hos ei veninna i går. Barna hennes er så utrooli herlige[:)] håper jeg også blir like heldig [:)]
 
Back
Topp