Solpudder..

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jeg bruker litt solpudder for å freshe opp ansiktet om dagene...så tenker jeg på etter jeg har født så er jeg redd for at det skal smitte litt over på babyens klær osv (ikke det at jeg tar på mye,men det sitter ikke så fast på om dere skjønner)

SÅ spm mitt er: Er det noe jeg kan bruke istedenfor som ikke vil farge av så lett??[:D][:)]

Opp[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Opp[:D]

jeg bruker solpudder..
har ikke sett noe merbart på klærne[;)]

ORIGINAL: *neflonde*

du kan eventuelt ta litt sol, eller spray tan...? Vet ikke om noen produkter i pudderform som gir glød uten å smitte noe av.

Tar spraytan...men føler ikke det blir så mye tid til det[;)]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

jeg bruker solpudder..

Hvilket merke? Bruker du noe under solpudderet?[;)]

jeg bruker solpudder..

jeg bruker max factor miracle touch foundation - det er en slags kremet foundation som man tar på med svamp (den er ikke flytende) og så bruker jeg clinique sitt solpudder oppå der..  har aldri smitta over på tobias, gjorde ikke det da jeg brukte flytende foundation før heller.. [:)]

ORIGINAL: Dollface™

jeg bruker solpudder..

jeg bruker max factor miracle touch foundation - det er en slags kremet foundation som man tar på med svamp (den er ikke flytende) og så bruker jeg clinique sitt solpudder oppå der..  har aldri smitta over på tobias, gjorde ikke det da jeg brukte flytende foundation før heller.. [:)]

Takker for svar og tips[;)]

Back
Topp