Solproblemer

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Når vi skal på trilletur har vi et stort solproblem. Junior vil helst sitte litt oppoverlent så han kan se ut, og hvis han ligger får vi IKKE ha et teppe over åpningen - da blir han sur. MEN, han blir også sur med en gang det blir lyst eller kommer sol i vogna - ganske forbanna faktisk, må le litt.

I går kjøpte jeg et par babysolbriller på cubus, og tenkte at NÅ får jeg en glad gutt på tur. Men han HATER solbrillene og hyler med en gang jeg setter dem på. Er det solbrillene kanskje? Har noen tips til gode solbriller som ikke gjør babyer forbanna?
 
Kjøpe en ekstra solskjerm og fest på kalesja. Jeg kjøpte en stor og god en jeg bare knyter fast på ringo. Da får du enkelt forlenget kalesjen :)
 
Sniker litt fra okt:)
Paraply kjøpte jeg fra Ebay for ca 20-30kr :) Fungerer strålende!:)

Jeg har og kjøpt parasoll, men jeg opplever at den kun vingler fra side til side,og dermed hjelper lite. Å gå tur med en parasoll som vingler er bare slitsomt. Hva slags type har du? Antar du anbefaler den siden du er fornøyd?:) Kan du justere på den etter solen?
 
Last edited:
Jeg har og kjøpt parasoll, men jeg opplever at den kun vingler fra side til side,og dermed hjelper lite. Å gå tur med en parasoll som vingler er bare slitsomt. Hva slags type har du? Antar du anbefaler den siden du er fornøyd?:) Kan du justere på den etter solen?

Samme problemet her, den hjelper ikke så mye at det gjør noe...
Kan stille den etter solen å slik (kan stille den både nede ved festet opp oppe med parasollen), men om vi snur vogna litt når vi triller må jo vi stille den igjen mtp sola ¨flytter¨ litt på seg å sann o_O
 
Jeg har og kjøpt parasoll, men jeg opplever at den kun vingler fra side til side,og dermed hjelper lite. Å gå tur med en parasoll som vingler er bare slitsomt. Hva slags type har du? Antar du anbefaler den siden du er fornøyd?:) Kan du justere på den etter solen?
Hehe ja det skjønner jeg! Min vinglet litt om jeg ikke skrudde den godt nok fast, men funker bra nok.
Aner ikke hvilken type eller hva slags side, forstår meg ikke helt på Ebay :p Bestile bare tilfeldig før vi skulle til syden i mars :p
Jeg retter på den etter solen ved å dra den frem og tilbake der sola kommer rett og slett, slitsomt, men fornøyd baby :)
 
Min er ikke god, kan kun beveges nede der den er festet, ikke oppe i selve parasollen. Så når solen skifter retning må jeg fysisk flytte parasollen over på andre siden, slitsomt, tungvint og ekstremt irriterende!!

Men fikk en sånn tinkafu solskjerm (ligner på Donald duck sitt nebb:p) i går, og det funket utmerket i dag:) bruker da parasollen på rolige turer og når han står stille!

Ja, solen er vanskelig for disse små! Ikke gøy når de våkner av solen og i mitt tilfelle blir lillegutt veldig misfornøyd!

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp